Multinaționala Auchan continuă creșterea organică în România

Publicat: 06 sept. 2024, 06:32, de George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
Multinaționala Auchan continuă creșterea organică în România

Retailerul Auchan a inaugurat, joi, supermarketul Auchan Exigent Plaza, în București, continuând strategia de dezvoltare organică în România.

Compania continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate, ajungând cu noua deschidere la un număr de 8 supermarketuri la nivel național.

Cu o suprafață de vânzare de 1500 mp, noul Auchan Exigent Plaza pune la dispoziția clienților o ofertă de aproximativ 10.000 de produse alimentare și nealimentare.

Noul supermarket propune o gamă completă de produse la prețuri mici în fiecare zi, de la produse proaspete, preparate culinare gata de consum, produse esențiale și alimente de bază, o gamă de articole pentru diete speciale, la mii de produse nealimentare pentru nevoile de uz cotidian.

Un accent deosebit este pus pe produsele românești. Auchan a dezvoltat un portofoliu important de parteneriate cu producători români, atât la nivel național, cât și ultralocal. Prin programul Filiere Auchan, retailerul propune clienților săi produse românești cu trasabilitate controlată, de la sămânță până la raft, produse responsabile, de o calitate excepțională și cu un gust autentic, cultivate și obținute cu respect față de consumul de apă și de bunăstarea animalelor. 86 de filiere de produse românești au fost dezvoltate deja în categorii de produse precum legume, fructe, pește, ouă, carne, băcănie etc. De asemena, Auchan a dezvoltat peste 1.200 de produse alimentare marcă proprie, dintre care peste 900 de articole marcă proprie sunt realizate în România, cu producători locali.

Auchan Exigent Plaza se remarcă printr-o selecție extinsă de produse de Băcănie, gamă formată din produse esențiale în orice bucătărie, snack-uri dulci și sărate, precum și băuturi.

De asemenea, supermarketul propune o zonă dedicată Alimentației Sănătoase, oferind sute de produse BIO, fără gluten, fără sare, dar și produse pentru sportivi. În cadrul magazinului, clienții au la dispoziție Bucătăria Mea, cu preparate calde, gătite zilnic, salate, minuturi și sandvișuri care pot fi servite în zona de luat masa ori pot fi luate la pachet, Brutăria Mea, cu pâine proaspătă și o varietate de preparate pregătite în laboratoarele proprii, zona de Legume Fructe atent alese de la producători și furnizori locali, Pescăria Mea, unde este disponibilă o selecție variată de pește, fructe de mare și specialități cu calitate controlată Auchan, precum și o gamă bogată de produse din carne, cu o componentă importantă de producție românească. Magazinul include și o gama de produse esențiale pentru Curățenie, Menaj și întreținerea casei. De asemenea, iubitorii de animale vor găsi la Pet Zone o gamă variată de hrană și accesorii pentru prietenii necuvântători.

Servicii de accesibilizare pentru persoanele cu dizabilități Noul magazin pune la dispoziția persoanelor cu dizabilități servicii personalizate de însoțire la cumpărături, la cerere, și dotări suplimentare care asigură un parcurs de cumpărături facil și prietenos pentru persoane din orice categorie de dizabilități: coșuri de cumpărături speciale pentru persoanele în fotoliu rulant, covor tactil pentru nevăzători, parcare conform normativului, zone speciale de pick-up și drop off pentru taxi & ridesharing, toalete adaptate.

Totodată, aici clienții pot găsi și o serie extinsă de servicii, precum Scan Go, foto CEWE sau Start Pay.

În același timp, clienții din proximitatea supermarketului își pot face cumpărăturile din Auchan

Exigent Plaza și online, plasând comanda pe auchan.ro și având posibilitatea de a o ridica din magazin prin serviciul gratuit Click&Collect. De asemenea, clienții beneficiază și de 100 de locuri de parcare destinate noului magazin.

„Continuăm strategia de extindere a formatului supermarket de mari dimensiuni dezvoltat în ultimii ani. La fel ca și în celelalte locații, noul supermarket Auchan Exigent Plaza aduce o ofertă variată de produse alimentare și nealimentare, cu o sortimentație complexă, pentru toate nevoile, totul la prețuri mici. Noul magazin le propune clienților din comunitate o experiență completă de cumpărături, bazată pe o gamă extinsă de servicii, servicii de accesibilizare care aduc magazinul la un nivel ridicat de primire și acompaniere a persoanelor cu dizabilități, Exigent Plaza fiind al treilea magazin Auchan care dispune de aceste facilități. În același timp, integrăm și o componentă deosebit de importantă pentru noi – sustenabilitatea, clienții având posibilitatea de a se implica activ în multiple acțiuni de reciclare și protejare a mediului înconjurător”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.

Noul supermarket se aliniază acțiunilor durabile derulate de către companie, magazinul fiind dotat cu vitrine frigorifice cu un consum redus de energie, iluminat Led și etichete electronice. Clienții au posibilitatea de a contribui activ la eforturile de protejare a mediului înconjurător prin colectarea uleiului alimentar uzat, a bateriilor, precum și prin reciclarea ambalajelor de băuturi de tip PET, din aluminiu sau sticlă. Tot aici este prezentă și zona Zero Risipă de unde consumatorii pot alege alimente cu termen de valabilitate scurt, dar care sunt în perfectă stare de consum conform legislației.

Membrii MyCLUB Auchan care utilizează cardul de fidelitate în noul Auchan Exigent Plaza vor avea parte și de surprize, vouchere de 50 lei valabile la cumpărături în valoare de minim 150 de lei, precum și reduceri la toate categoriile de produse, de până la 44% sau beneficii suplimentare prin care Auchan recompensează acțiunile de reciclare a ambalajelor din cadrul Sistemului de Garanție – Returnare.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 28 de hipermarketuri și 8 supermarketuri Auchan, 5 hipermarketuri Atac Hiper Discount, magazinul Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 2 magazine în franciză, precum și magazinul online auchan.ro.

Auchan  a avut o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,6 miliarde de euro, în 2023.