Noi orizonturi pentru o fondatoare de BRAND: Program pentru vizionari, nonconformiști și iconoclaști
„Sunt foarte mulți antreprenori care se zbat să supraviețuiască pentru că nu cunosc energia din spatele creației sau a manifestării, care e de fapt secretul succesului. Nu cursurile clasice de marketing, vânzări sau public speaking, ci abilitatea de a comanda și crea materia. Forma. Timpul. Resursele”.
Aceasta spune, într-o formă precis-metaforică Nicole Chirica, binecunoscută drept fondatoarea brandului Iutta. Iată că acum ea vizează noi orizonturi și lansează „Launch your Empire. Take the LEAP and take the LEAD”. Un program de mentorat pentru antreprenori creativi și temerari ce doresc să înceapă sau să dezvolte o afacere. Programul a avut startul pe 5 august și se va derula pe parcursul a 5 săptămâni intensive, prin live-uri săptămânale, coaching 24/7 într-un grup privat, ateliere de lucru online și Q&As. Un mastermind de 5 săptămâni, situat dincolo de zona de confort.
Fie că vor să lanseze business-ul la care visează, colecția, evenimentul sau produsul, participanții vor primi îndrumarea și instrumentele necesare pentru a-și atinge scopul. Se presupune că aceștia vor experimenta spațiul în care energia e transformată în materie, iar timpul manifestării e dat de viteza schimbării de perspectivă în care participanții vor fi antrenați.
A ales să facă lucrurile diferit
“Am creat acest program pentru cei care știu că măreția nu e doar pentru unii dintre noi. E un program pentru vizionari, nonconformiști, iconoclaști. Pentru antreprenori care au curajul să meargă dincolo de paradigmele normalului, într-un cadru în care orice e posibil. Acolo unde legile universului funcționează cu exactitate, iar spațiul e cel în care timpul e doar o variabilă, care se poate modela prin alegere. O realitate în care viteza de schimbare e incredibilă, uneori chiar extrem de inconfortabilă”, mai spune Nicole. Desemnată femeia anului de către Revista New Money, Nicole Chirica este unul dintre antreprenorii care au ales să facă lucrurile diferit. Pornind de la zero, aceasta a fondat brandul Iutta, ce a crescut exponențial de la an la an, ajungând să fie astăzi un business dezvoltat și purtat pe plan internațional, cu o cifră de afaceri de jumătate de milion de euro.