Nu mai poate cu ura: APEL al Prinţului Harry
Prințul Harry a scris în Fast Company – o revistă de afaceri americană, că reţelele de socializare alimentează o ”criză a urii”.
Intitulat ”Reţelele de socializare ne dezbină. Împreună, le putem reforma”, Harry împreună cu soţia sa, Meghan, au lansat un apel companiilor să-şi regândească rolurile atunci când îşi fac publicitate în social media. Cei doi au contactat lideri din domeniul afacerilor şi directori de marketing şi discutând această temă.
Semnalul de alarmă
”O asemenea companie are şansa de a reconsidera rolul pe care îl are în finanţarea şi susţinerea platformelor online şi care au contribuit, alimentat şi creat condiţiile pentru o criză a urii, o criză de sănătate şi o criză a adevărului’‘, a scris Harry, conform Prinţul Harry nu a precizat numele niciunei companii, iar semnalul de alarmă pentru comunităţile online este mai degrabă de a defini cu compasiune, decât cu ură; prin adevăr, în loc de dezinformare; prin echitate şi toleranţă în loc de nedreptate şi discursuri alarmiste; printr-un discurs liber şi nu printr-un discurs folosit pe post de armă”.
„În întreaga lume, din mai multe motive, suntem în momentul de cotitură”, a mai scris Prințul Harry, potrivit siliconvalley.com. Nu este prima oară când Prințul apelează la o altă abordare în comunitatea digitală, la care participă miliarde de oameni în fiecare zi.