Numărul românilor care au încheiat asigurări de sănătate a crescut de trei ori în 2020

Publicat: 31 mart. 2021, 19:00, de Răzvan Zamfir, în Sănătate , ? cititori
Numărul românilor care au încheiat asigurări de sănătate a crescut de trei ori în 2020

 În 2020 comparativ cu 2019, de trei ori mai mulți români au încheiat asigurări pentru sănătate care să le ofere sprijin financiar și acces rapid la tratament în mediul privat în cazul în care vor fi diagnosticați cu cancer, potrivit Aegon România. Datele au reieșit din analiza portofoliului companiei, luând în considerare vânzările pentru Asigurarea Optimist, realizată în colaborare cu Clinicile private de radioterapie Amethyst.

Este vorba despre o asigurare care le oferă, în cazul în care primesc un diagnostic oncologic, un sprijin financiar  cuprins între 5.000 și 30.000 de lei, în funcție de pachetul ales, și o programare în maximum 72 de ore la o primă consultație, în cadrul uneia dintre clinicile Amethyst din țară. Acolo, fiecare caz este analizat de o echipă multidisciplinară care decide care este cea mai potrivită schemă de tratament.

Reprezentanții Aegon România sunt de părere că, deși pandemia a afectat segmentul asigurărilor de viață la nivelul întregii piețe locale, românii au devenit mai interesați de asigurările pentru sănătate, în comparație cu 2019. Pe parcursul lui 2020, s-a majorat semnificativ și numărul persoanelor care au încheiat asigurări pentru servicii de a doua opinie medicală, Aegon Diagnose.me.

A doua opinie medicală câștigă teren

„Aceste cifre confirmă rezultatele studiilor pe care le-am derulat în cursul anului trecut din care reieșea faptul că declanșarea pandemiei i-a determinat pe români să fie mai atenți cu sănătatea lor în general, nu doar în ceea ce privește măsurile de protecție împotriva noului tip de coronavirus. Noi am înregistrat, în cursul anului trecut, creșteri atât în ceea ce privește asigurările din sfera oncologică, cât și pentru serviciile de a doua opinie medicală. Ne bucurăm că produsele noastre, gândite tocmai pentru a le oferi sprijin în situațiile în care au cea mai mare nevoie, sunt de interes pentru ei”, a explicat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România

A cere o a doua opinie medicală, atunci când nu sunt siguri de diagnosticul sau tratamentul primit inițial, începe să devină un obicei pentru români. Dintre cei care au avut asigurarea Aegon Diagnose.me, serviciul oferit de Aegon România în parteneriat cu platforma Diagnose.me, majoritatea au solicitat, în 2020, părerea altor medici din străinătate pentru afecțiuni din mai multe sfere: radiologie, imagistică oncologică, ortopedie și neurologie.

Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin compania de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, Aegon are în România peste 1 milion de clienți și 150 de angajați.