O îndrăgită bere olandeză va fi produsă în România
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/03/bere-pexels-elevate-1269025-scaled.jpg)
Berea olandeză Amstel se lansează în România în martie, fiind prima marcă internațională din segmentul mainstream local, produsă conform rețetei originale 100% din malț.
Marcă internaţională
Berea olandeză Amstel, parte a grupului Heineken, se lansează în România în luna martie a acestui an. Amstel va deveni prima marcă internațională din portofoliul curent de beri mainstream din România, oferind consumatorilor o alternativă accesibilă, dar cu o reputație consolidată la nivel global. Realizată 100% din malț, fără adaosuri de cereale nemalțificate, Amstel oferă un gust echilibrat, lejer, însă, în același timp, plin de savoare. Berea Amstel se va produce local, respectând standardele rețetei internaționale ale berii Amstel, din punct de vedere al ingredientelor și parametrilor de gust.
„Lansarea berii Amstel marchează un moment istoric pentru Heineken România. Suntem mândri că putem aduce în România un brand internațional, cu o istorie atât de bogată în spate, și pe care avem ocazia să-l producem local. Prin această lansare, ne dorim să oferim oportunitatea consumatorilor din România de a se bucura de mărci accesibile ca preț, dar care să aibă și reputația și imaginea aspirațională caracteristică brandurilor din diverse alte țări ale lumii. Amstel reprezintă prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream, lansată de Heineken în România”, a declarat Thibaut Boidin, Managing Director Heineken România.
Poziționarea brandului Amstel în jurul prieteniei este o valoare adânc înrădăcinată în istoria sa, fiind reflectată în strategia de comunicare a mărcii, în peste 100 de țări. Amstel s-a născut dintr-o prietenie cu adevărat specială: cumnați și cei mai buni prieteni, Charles și Johannes, nu au găsit o bere pe placul lor în Amsterdam, așa că au hotărât să facă una nouă. Au numit-o după râul Amstel, care traversează orașul în care locuiau.
Astfel, marca promovează ideea că berea Amstel este un catalizator al prieteniei, similar cu un magnet ce îndeamnă la ieșiri din rutina zilnică și la întâlniri autentice alături de cei dragi. Mai mult, îndemnul „Ascultă chemarea gustului 100% malț” pune în prim-plan gustul răcoritor al berii Amstel și subliniează angajamentul pentru calitatea rețetei.
Berea urmează să fie produsă în fabricile Heineken din Miercurea-Ciuc și Craiova, fiind disponibilă în diverse variante de împachetare: doză de aluminiu în volum de 0.33l și 0,5l, sticlă returnabilă și nereturnabilă în format de 0.33l, 0,5l, dar și 1L, precum și la PET și Keg. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc la raft în magazinele off-trade și on-trade.