O reclamă la lactate a stârnit controverse în Coreea de Sud
Deja la a doua abatere, cel mai mare brand de lactate din Coreea de Sud a retras o reclamă care a stârnit multe controverse. În reclamă apăreau niște femei care se transformau în vaci.
În urma scandalului care a stârnit dezbateri despre sexism și filmări ilegale, firma de lactate și-a cerut scuze, informează Agerpres.
Astfel, compania a eliminat reclama de pe YouTube, însă de atunci a devenit virală după ce a fost reîncărcată de internauți.
Reclama realizată de Seoul Milk arată un bărbat care filmează în secret un grup de femei aflate pe o pajişte, care ulterior se transformă în vaci. Unii au asemănat, totodată, comportamentul bărbatului cu „molka”, practica ilegală de a filma în secret oamenii.
„Ne cerem scuze tuturor celor care s-au simţit inconfortabil cu reclama la lapte lansată pe 29 luna trecută”, a declarat compania-mamă a Seoul Milk, Seoul Dairy Cooperative, într-un mesaj postat online.
Nu este prima dată însă când Seoul Milk provoacă controverse. În 2003, compania a organizat un eveniment în care modele nud s-au stropit cu iaurt. Şeful departamentului de marketing de la Seoul Milk şi modelele care au participat la eveniment au primit amendă pentru obscenitate.