O elevă a câștigat 3.000 de lei, într-o singură noapte, pe Tik Tok
O tânără din Iași, care a reușit să câștige 3.000 de lei într-o singură noapte pe Tik Tok, a dezvăluit care este rețeta succesului. Eleva, în vârstă de 18 ani, susține că este necesar să ai cel puțin 1000 de urmăritori. De asemenea, e necesar să postezi conținut constant și să faci transmisiuni live.
Cum poți face bani pe Tik Tok?
„Mai întâi trebuie să fii major. Apoi, este obligatoriu să ai cel puţin 1000 de urmăritori, să fi acumulat minimum 100.000 de vizualizări în ultimele 30 de zile, şi să postezi conţinut original, adică să respecţi regulile comunităţii TikTok. În seara aceea, când am câştigat 2800 de lei, am stat 10 ore pe live, până dimineaţa”, a declarat C. C pentru Ziarul de Iași.
În timpul live-ului, tânăra susține că utilizatorii care au urmărit respectiva transmisiune în direct i-au făcut cadouri care s-au convertit în monede virtuale şi s-au adunat într-un portofel virtual al tinerei (cadourile se achiziţionează cu bani reali de către alţi utilizatori şi pot fi donate mai departe altor utilizatori în timpul transmisiunilor „live”).
„Nu mă aşteptam să fac chiar atât de mult într-o singură noapte”
„La rândul meu, donaţiile astea tip cadou, le-am putut converti în orice moment în bani reali. Stând atâtea ore pe live-ul respectiv, i-am convins să-mi doneze «cadouri» multe şi s-au adunat. Nu mă aşteptam să fac chiar atât de mult într-o singură noapte. Bineînţeles, a doua zi nu am mai mers la şcoală de somn, dar a meritat. Din banii câştigaţi mi-am luat haine. Ştiu că nu va merge întotdeauna cu TikTok-ul, dar încerc să profit de acest trend. Conţinutul meu este bazat pe umor, divertisment, comentez diverse emisiuni TV, depinde de ce simt să spun”, a adăugat C.C.
Aceasta nu este singura metodă prin care poți face bani prin intermediul aplicației Tik Tok. În cazul în care un utilizator are un număr de urmăritori, iar postările lui au un anumit impact, acel utilizator va putea realiza o colaborare cu orice companie care va dori ca el să-i promoveze produsele şi/sau serviciile.
În schimbul acestui serviciu, persoanele pot primi chiar și 10.000 de euro, cu condiţia ca acesta să ştie să „se vândă”. O parte dintre companii preferă să nu-i plătească pe creatorii de conținut și să le ofere gratuit acestora produsul promovat.