Oferta electrică a BMW crește cu flagship-ul iX și sedanul i4

Publicat: 03 iun. 2021, 14:15, de Răzvan Zamfir, în Auto , ? cititori
Oferta electrică a BMW crește cu flagship-ul iX și sedanul i4

Deși au evitat să facă angajamente majore în ceea ce privește trecerea la electrificarea totală a mașinilor vândute, BMW pare a acelera în domeniu. Compania va pune pe piață iX, i4, dar lucrează și la iX M60, cu o putere maximă de peste 600 CP, este pregătită să se alăture liniei de modele la o dată ulterioară.

Tehnologia iX include conexiune celulară 5G, sisteme avansate de asistență pentru șofer și capacitate de încărcare rapidă de 200 de kilowați.

Computerul său de bord poate procesa de 20 de ori volumul de date al modelelor anterioare. Această creștere stabilește iX-ul pentru a atinge un nivel mai ridicat de conducere automată atunci când inteligența artificială necesară pentru a face față sarcinii este gata să fie implementată în vehiculele clienților.

„iX este conceput pentru generația de social media. O cameră interioară aeriană permite ocupanților să facă instantanee în timpul unei călătorii. Pentru a ne asigura că sunt capturate doar amintiri plăcute, camera poate fi setată să „facă o fotografie numai atunci când cel puțin unul dintre ocupanți zâmbește”, a spus BMW.

Pe baza așteptărilor sale actuale de pe piață, BMW Group se așteaptă ca cel puțin 50% din vânzările sale globale să fie compuse din vehicule complet electrice până în 2030. Adică, în următorii zece ani, un total de aproximativ zece milioane de BEV vor fi puse pe drum.