eCommerce: Leroy Merlin a bătut palma cu Innoship pentru livrări rapide în Europa Centrală și de Est

Publicat: 20 oct. 2020, 20:00, de Ziarul Puterea, în Business , ? cititori

Retailerul francez, LEROY MERLIN, locul doi pe piața de bricolaj din România, semnează un parteneriat cu Innoship, startup-ul care a primit recent prima rundă de finanțare pentru a deveni cel mai mare agregator pentru opțiuni de livrare rapidă din Europa Centrală și de Est.

Innoship va gestiona livrarea comenzilor din cele 18 magazine din România, cât și comenzile online, acesta fiind primul pas dintr-un proiect strategic mai amplu dezvoltare a platformei de eCommerce desfășurat de LEROY MERLIN. Startup-ul tech, Innoship, a dezvoltat o soluție de tip Software as a Service (SaaS) care permite companiilor din industria de retail și ecommerce să administreze eficient propriile contracte de curierat și opțiunile de livrare prin intermediul unor algoritmi de machine learning.

La începutul acestui an, Innoship a implementat soluția pentru primii săi clienți, ajungând astăzi la peste 20.000 de comenzi gestionate zilnic. Pe lângă, LEROY MERLIN, platforma gestionează interacțiunile cu serviciile de curierat pentru clienți precum: Miniprix, Zapatos, B- mall.ro, Kalapod, OLX, Depanero, Network One Distribution, Dentstore, Oralix, Topline, Xpertbeauty.ro, Arco Expert, Algernon, Green-Future.ro, Mezoni.ro, Generalmotor, Elefant, Studio Moderna și alții.

„Am găsit în LEROY MERLIN un partener care înțelege foarte bine importanța experienței oferită clienților”, spune Daniel Nicolae, CEO și Co-Fondator Innoship.

Retailerul francez de bricolaj, LEROY MERLIN deține în prezent 18 ma­gazine în România. Compania şi-a majorat cifra de afaceri de pe plan local cu 21% în 2019 faţă de anul precedent, ajungând la un nu­măr de anga­jaţi de peste 2.500. LEROY MERLIN deține magazine în București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

„Parteneriatul cu Innoship pune bazele unei dezvoltări majore din punct de vedere logistic și avem convingerea că împreună vom identifica soluțiile potrivite nevoilor de pe piața livrărilor din România”, a spus, la rândul său, Frédéric Lamy, director general LEROY MERLIN.

Innoship eficientizează costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crește performanța de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă. Compania are în plan să devină cel mai mare agregator pentru opțiuni de livrare din Europa Centrală și de Est.

Innoship este o companie ce îmbină tehnologia (într-o formă ușor de înțeles și simplu de utilizat) și know-how-ul din domeniile de curierat, supply chain și retail. Platforma Innoship este un agregator de opțiuni multiple de livrare rapidă destinat companiilor de retail și ecommerce care democratizează accesul comercianților de toate dimensiunile la o tehnologie avansată prin intermediul căreia își pot administra eficient propriile contracte de
curierat oferind clienților multiple opțiuni de livrare și servicii de transport de mai bună calitate la costuri minime.

LEROY MERLIN este liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit.
Companie inovatoare din cadrul ADEO, LEROY MERLIN deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia LEROY MERLIN.


În România funcționează 18 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2500 de angajați în 13 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.