În schimb, compania aeriană dorește ca pasagerii să își gestioneze singuri biletele, exclusiv prin aplicația Ryanair.
S-ar părea că în era digitalizării și a conștientizării unor practici care să fie cât mai prietenoase cu mediul, aceasta este o ofertă complet adecvată. Cu toate acestea, judecând după comentariile pasagerilor, nu tuturor le place această inovație, iar uneori chiar se ajunge la apeluri pentru a boicota compania aeriană.
- „Oamenii ar trebui să-i boicoteze… Nu toată lumea are un smartphone sau aplicații…”, a scris Youssef Ka.
- „Doar boicotează-i. Folosește în schimb easyJet, Jet2”, a adăugat Raymond Skinner.
- „Mai simplu spus, nu mai zburați cu ei, oricum condițiile de zbor sunt groaznice”, aprecizat Dan James.
Probleme de natură practică în calea inovațiilor Ryanair
Între timp, alți cititori au fost îngrijorați de caracterul practic al modificărilor.
„De ce să-i faci pe oameni și mai nervoși? Dacă telefonul sau aplicația nu funcționează, vom avea eroare tehnică,” a observat Julie Chantar?”
Anne McInnes, la rândul său, a subliniat că unele țări nu acceptă cartele de îmbarcare mobile: „Deci cum va funcționa asta în locuri precum Maroc?”.
Într-adevăr, nu toate aeroporturile care deservesc zboruri Ryanair acceptă bilete digitale. Site-ul companiei aeriene explică că aeroporturile din Turcia (cu excepția Dalaman), Maroc și Tirana (Albania) nu acceptă cartele de îmbarcare mobile și, prin urmare, pasagerii care călătoresc din aceste destinații trebuie să se înregistreze online și să-și imprime cărțile de îmbarcare pe hârtie, pentru zborurile lor.
Un alt cititor a remarcat că ghișeele de check-in pot fi foarte utile călătorilor în cazuri de forță majoră, când este imposibil să rezolvi problema fără ajutorul personalului.
Cu toate acestea, au fost mulți cititori care au apreciat noile modificări și au îndemnat la calm cu privire la aceste schimbări.
- „Care este problema!? Nu am mai avut bilete de îmbarcare de hârtie de peste cinci ani!”, a comentat Abhaya Ferdo Fulgoshi.
- „Crește mare, este atât de ușor să folosești o aplicație pe telefon. De ce ar avea cineva nevoie de o carte de îmbarcare pe hârtie?”, a adăugat Ian Scott.