Bătaie de joc la CFR: 8 ore de la București-Craiova, cu 3 locomotive
Deși suntem obișnuiți ca iarna sau vara mersul trenurilor să fie dat peste cap, iată că vremea extremă nu are nimic de-a face cu întârzierile de jumătate de zi ale trenurilor de călători ale CFR.
Un tren București-Craiova operat de CFR Călători a parcurs miercuri seara distanța de 209 km dintre cele două orașe în aproape opt ore și a fost tractat, succesiv, de trei locomotive.
Trenul Interregio 1597 a plecat din Gara de Nord din București la ora 19,30, tractat de locomotiva EA 3328. Numai că fix după 100 km, în stația Roșiori Nord de pe Magistrala 100, locomotiva s-a defectat. Până acolo acumulase doar patru minute de întârziere, din cauza unor linii defecte și a unei restricții de viteză. Aducerea unei locomotive de schimb (EA 772) și cuplarea ei la garnitură a adăugat însă alte 50 de minute la întârziere.
Când călătorii au răsuflat ușurați că locomotiva a fost schimbată și sperau că vor ajunge la destinație cu o oră întârziere (între stațiile Măldăeni și Mihăești se mai acumulaseră opt minute, lipsind tensiunea în linia de contact), la Radomirești și EA 772 s-a defectat, ceea ce a mai adăugat 170 de minute de întârziere.
Tren București-Craiova, ajuns la destinație cu o întârziere de aproape patru ore
Una peste alta, trenul ar fi trebuit să ajungă la destinația finală, stația Craiova, la ora 23,12.
Acest lucru nu s-a întâmplat însă decât joi dimineață, deoarece întârzierea totală a trenului a fost de 235 de minute. În total, a făcut pe drum aproape opt ore pe 209 km, scrie clubferoviar.ro