Când încep lucrările la conexiunea dintre Prelungirea Ghencea și Centura București
Cristian Pistol, șeful CNAIR a stabilit pe 20 februarie vor începe lucrările la pentru proiectarea și execuția conexiunii dintre Prelungirea Ghencea și Centura București.
”Am stabilit astăzi ca pe data de 20 februarie să înceapă lucrărille pentru proiectarea și execuția conexiunii dintre Prelungirea Ghencea și Centura București.
Prin contractul semnat la sfârșitul anului trecut urmează ca Prelungirea să fie lărgită la patru benzi, între #CartierulLatin (str. Mărăcineni) și #PasajulDomnești.
Asocierea TRACON SRL. – ACVATOT SRL are la dispoziție 41,91 milioane lei, fără TVA (#fondurieuropenenerambursabile) și 12 luni (2 luni proiectare și 10 luni execuție a lucrărilor) pentru următoarele lucrări:
– lărgirea la 4 benzi a străzii Prelungirea Ghencea, între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești,
– amenajarea trotuarelor pe ambele părți ale drumului și piste de biciclete,
– amenajarea a 2 stații de autobuz,
– amenajarea unei zone mediane pentru construcția ulterioară a unei linii de tramvai cu cale dublă (#tramvaiul41).
Tot în cadrul contractului vor fi amenajate mai multe #intersecțiisemaforizate inclusiv in zona Cartierului Latin”, a declarat șeful CNAIR, Cristian Pistol.
Recent, Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Irinel Scrioșteanu, anunță că a fost semnat contractul pentru lărgirea la 4 benzi a Bulevardului Prelungirea Ghencea, între Cartierul Latin și Pasajul Domnești. Lucrarea va fi efectuată de același constructor care a lucrat la Pasajul Domnești.
Potrivit lui Scrioșteanu, constructorul desemnat este Asocierea TRACON S.R.L. – ACVATOT S.R.L.
Drumarul va executa lucrări de lărgire la 4 benzi a străzii Prelungirea Ghencea, între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești, precum și conexiunea cu infrastructura existentă (pasajul Domnești), va realiza piste pentru biciclete, va amenaja trotuarele pe ambele părți ale drumului, cu lățimea de 3 m și piste de biciclete cu lățimea de 1,5 m.
De asemenea, se va moderniza sistemul de iluminat, se va realiza un nou sistem de canalizare pluvială, 2 stații de autobuz, dar și o zonă mediană de 2 x 4 m, pentru dezvoltarea ulterioară cu cale dublă de tramvai printr-o investiție viitoare a Primăriei Municipiului București, precizează Scrioșteanu.