Prețuri exorbitante pe insula vedetelor din Grecia: Două băuturi costă mai mult decât un salariu minim din România
Un bar de pe insula grecească Mykonos a devenit faimos pentru prețurile sale exorbitante, după ce mai mulți turiști au raportat că au plătit aproape 700 de lire sterline (4.113 lei) pentru doar două băuturi, relatează The Sun.
Situat în stațiunea Platis Jalos din Grecia, barul DK Oyster a primit o sumedenie de recenzii negative de la clienții nemulțumiți de prețurile „umflate”.
Un client a avertizat pe rețelele de socializare ca oamenii să ocolească locația „cu orice preț”.
Acesta a explicat că barul oferă locuri gratuite pe plajă, fără a menționa comanda minimă obligatorie de la bar, care este foarte costisitoare.
„Nicio problemă…am comandat două băuturi, iar apoi am văzut că fiecare costa câte 51 de euro. Dacă asta nu era suficient, când ne-am întors în State am văzut că am fost taxați cu 867 de dolari. Pentru două băuturi”, a scris clientul.
Managerul barului din Grecia a răspuns acuzațiilor și a încercat să motiveze prețurile exagerate.
„Șezlongurile noastre vin cu o consumație minimă, așa că încurajăm toți clienții să verifice meniul, înainte de a da o comandă”, a declarat acesta.
Barul nu se află la primul scandal legat de prețuri
Deși are multe recenzii pozitive, nu este pentru prima dată când barul ajunge în atenția publicului pentru prețurile sale.
Într-un alt caz asemănător, o turistă din SUA a fost șocată după ce a aflat că a fost taxată cu sute de euro pentru doar două feluri de mâncare.
„Am văzut că trebuie să dau 20 de euro pentru calamari prăjiți, iar prietena mea și-a comandat picioare de crab pentru 32 de euro (…) Am primit nota, pe care scria 98 de euro pentru calamari și 185 pentru crabi”, a povestit turista.
Problemele, însă, nu au luat sfârșit aici.
„Nu ni s-a oferit meniul pentru băuturi, ospătarul ne-a spus doar ce are disponibil”, s-a plâns aceasta.
În cele din urmă, pe nota finală era trecută suma colosală de 520 de euro pentru două cocktail-uri, două aperitive și 10% bacșiș.
Nici de data aceasta, managerul nu a ținut cont de plângerile făcute.
„Credem că experiența oferită valorează mult și nu avem nicio intenție de a explica de ce cerem mai mult decât un supermarket, sau o tavernă tradițională”, a spus acesta.