Primark va deschide un magazin în Afi Cotroceni
Celebrul retailer irlandez va deschide un magazin în Afi Cotroceni. Un alt magazin va fi inaugurat, în acest an, în centrul comercial Park Lake, din cartierul Titan.
„Cunoscând bine așteptările clienților și ale partenerilor noștri, suntem pregătiți să oferim cea mai bună experiență de shopping și divertisment. Primark este o completare perfectă pentru mixul nostru de branduri renumite la nivel internațional. De asemenea, deschiderea Primark transmite un puternic semnal de încredere în potențialul pieței locale, dar și în AFI Cotroceni, care își menține poziția de lider”, a declarat Sorin Scîntei, Director General AFI Cotroceni.
AFI Cotroceni este primul centru comercial dezvoltat de AFI Europe în România, fiind inaugurat în 2009, lângă clădirile de birouri AFI Park 1-5. Cel mai mare shopping center din țară se întinde pe o suprafață de circa 90.000 de metri pătrați închiriabili și oferă 300 de spații dedicate pentru cumpărături și divertisment, precum cinema, patinoar indoor și restaurante, toate combinate într-un mix perfect.
Compania Primark a fost sprijinită în analiză și în procesul de decizie de către echipa de experți retail ai CBRE Romania.
„Suntem mândri de contribuția noastră la intrarea companiei Primark pe piața românească, un rezultat care este perceput ca un indicator de piață puternic și pozitiv de către retailerii internaționali. Colaborarea excelentă cu AFI Europe a fost esențială pentru plasarea acestui brand de renume mondial într-unul dintre cele mai bune centre comerciale din București”, a explicat Carmen Ravon, director al Retail Occupier CBRE pentru regiunea CEE.
Primark este un brand irlandez și are peste 400 de magazine în toată lumea
Primark, un retailer irlandez, a fost înființat în Dublin, Irlanda acum mai bine de 50 de ani și deține în prezent peste 400 de magazine pe 14 de piețe, oferind clienților produse de primă necesitate și articole de modă atractive la binecunoscutele prețuri convenabile Primark. Oferta include și o selecție amplă de parteneriate cu licențe precum NBA și Disney, dar și gama tot mai mare de produse Primark realizate din materiale durabile sub marca proprie Primark Cares.
„Suntem încântați de progresul planurilor noastre de extindere și de intrarea în premieră pe piața din România unde am rezervat un spațiu deosebit într-un centru comercial popular din estul Bucureștiului. Reacția clienților din regiunea ECE la marca Primark a fost extrem de favorabilă și ne dorim foarte mult să continuăm această extindere. Sperăm ca românii să ne poată trece pragul înainte de sfârșitul acestui an”, declară Paul Marchant, CEO Primark.
Extinderea în România este o dovadă a investițiilor și implicării constante pe piața ECE, cu planuri deja demarate pentru inaugurarea unui al doilea magazin în această țară. În plus, retailerul s-a angajat să deschidă alte patru magazine în Polonia, dintre care două noi magazine în Lodz și Wroclaw. Intenționează să intre și în Slovacia la începutul anului viitor cu un magazin în Bratislava – țara ar deveni astfel piața cu numărul 16 pentru Primark, după România.