Proiectele de finanţare a activităţilor productive pot fi depuse în aplicaţia IMM Recover până marţi, la miezul nopţii
Depunerea proiectelor aferente Acţiunii 4.1.1. POC – „Investiţii în activităţi productive” – Ajutor de minimis, respectiv înregistrarea şi transmiterea cererilor de finanţare în aplicaţia electronică IMM Recover, se mai poate realiza doar marţi, până la miezul nopţii, informează Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene (MIPE), într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, vor mai putea fi soluţionate solicitările de relocare a conturilor primite marţi, 30 august 2022, până la ora 15:30, pe adresa de e-mail [email protected], iar beneficiarii pot obţine informaţii suplimentare prin Centrul de Informare (la telefon 031.9268, tasta 2), până la ora 16:00.
„Totodată, reamintim procedura ce trebuie urmată de reprezentanţii legali ai firmelor ce intenţionează să depună proiecte în cadrul Acţiuni 4.1.1 POC – ‘Investiţii în activităţi productive’, în cazul în care doresc modificări ale conturilor înregistrate, în trecut, de persoanele juridice în platforma IMM Recover. În situaţia în care este necesară relocarea unui cont de pe o adresă de e-mail veche, pe o adresă de e-mail nouă sau ştergerea unui CNP din baza de date a platformei IMM Recover, este necesară transmiterea unei cereri în acest sens”, menţionează ministerul de resort.
În acelaşi timp, pentru relocarea conturilor este necesară transmiterea următoarelor documente: cerere relocare cont (cu date de identificare ale societăţii; date de identificare ale reprezentantului legal; motivul solicitării; adresă de e-mail anterioară; noua adresă de e-mail validă pentru relocare; semnătura reprezentantului legal al societăţii) şi copie după actul de identitate al reprezentantului legal.
„Trebuie avut în vedere faptul că noul cont trebuie să fie înregistrat, cu profilul completat şi cu identificarea electronică efectuată pentru a se putea face relocarea. Menţionăm că, după procesarea relocării de cont, solicitantul trebuie să regenereze declaraţia privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii şi declaraţia pe proprie răspundere privind ajutorul de stat din secţiunea Entitate juridică/Documente ataşate. Declaraţia de reprezentant legal se generează o singură dată, în momentul înrolării persoanei juridice pe cont (în contul din care s-a făcut relocarea). Datele reprezentantului legal (cele care apar in interfaţa Reprezentant legal) se vor prelua corect în toate documentele din etapele ulterioare. Deoarece se poate crea un singur cont asociat unui CNP, în unele cazuri este necesară ştergerea CNP-ului din baza de date a platformei”, se arată în comunicat.
Reprezentanţii MIPE notează că pentru ştergerea unui CNP din baza de date a platformei este necesară transmiterea unei cereri ştergere CNP (ce conţine date de identificare, motivul solicitării; adresa de e-mail, pe care este înregistrat CNP-ul, semnătura) şi copie după actul de identitate.