Provocare uriașă pentru mulți CEO: Cum vor fi gestionați angajații „de oriunde”
Un nou studiu IBM Institute for Business Value (IBV) arată că o provocare majoră pentru mulți CEO va fi modul de gestionare a angajaților „la distanță”, în contextul pandemiei.
După restricțiile impuse de autorități din cauza răspândirii agresive a Covid-19, mulți angajați au trecut la lucrul de acasă. Prin urmare, directori executivi cu performanțe importante, ale căror organizații au fost în top 20% pentru creșterea veniturilor, trebuie să orienteze companiile spre succes, după daunele suferite.
Astfel, în urma chestionării a multor CEO din Europa Centrală și de Est, 62% dintre ei consideră tehnologia, iar 43% reglementările drept forțe externe care le vor afecta afacerile în următorii ani.
Reinventare după pandemie
„Pandemia de COVID-19 a provocat mulți lideri să se reinventeze și să-și accelereze strategiile de digitalizare”, a declarat Marta Branska-Rybicka, Country Leader, IBM România și Moldova.
Aceasta adaugă faptul că atât directorii executivi din Europa Centrală și de Est, cât și din România, au idei asemănătoare în privința reinventării și a impactului pozitiv al tehnologiei asupra lucrului de acasă.
Aceștia propun câteva exemple de tehnologii avansate: Internetul Lucrurilor, Cloud hibrid, AI (Inteligență Artificială) și automatizare, tehnologii care vor face afacerile lor mai inteligente, mai rapide și mai reziliente în fața schimbărilor pe care pandemia le-a adus în toate industriile.
Cu tehnologia înainte
Liderii ECE din mai multe țări văd în continuare tehnologia, digitalizarea și colaborarea cu IBM ca modalități de dezvoltare a afacerilor lor.
„În urma pandemiei de COVID-19, multe companii din întreaga lume au fost nevoite să accelereze procesul de digitalizare și, indiferent de industrie, să se bazeze pe tehnologie pentru a asigura continuitatea afacerilor. Credem că dincolo de provocările actualei pandemii, digitalizarea este un nou mod de a face afaceri, prin care clientii nostri pot obtine importante economii de costuri și de timp, precum și noi oportunități de dezvoltare”, a declarat Carlo Driussi, Head of GBS UniCredit Bank România, unul dintre clienții IBM.