România va fi din nou reprezentată în juriul Car of the Year (Maşina Anului), după 20 de ani de absenţă
După 20 de ani de absență, România va fi din nou reprezentată în prestigiosul juriu european care desemnează anual Car of the Year (Maşina Anului), Florin Micu devenind al 60-lea membru al juriului după ce britanicul Phil McNamara de la revista Car a părăsit grupul de organizare.
România la Car of the Year COTY 2025: un reprezentant în juriu, două maşini în competiţie
Florin Micu este CEO al revistelor specializate AutoExpert, Auto Motor şi Sport şi FloteAuto.
„Suntem bucuroși să anunțăm că juriul Car of the Year a fost extins pentru a include un nou membru din România. Acum, grupul activ al juriului este format din 60 de membri din 23 de țări”, a menționat Soren Rasmussen, membru al juriului Car of the Year, într-un mesaj transmis presei.
Dacia Duster și Ford Tourneo Courier, selectate pentru Car of the Year 2025
Ediția actuală a competiției, care va desemna Car of the Year 2025, are printre modelele selectate două automobile produse exclusiv în România: Dacia Duster, produs la uzina Dacia din Mioveni, și Ford Courier, asamblat la uzina Ford din Craiova.
COTY 2025 cuprinde mai multe etape şi se va încheia la începutul anului viitor.
Modelele selectate vor fi testate în perioada 21 – 26 septembrie, iar pe 22 noiembrie 2024 va avea loc o primă rundă de votare care va stabili lista scurtă a finalistelor, urmând să fie făcută publică pe 25 noiembrie.
La începutul acestui an, în cadrul unei ceremonii care a avut loc cu ocazia Salonului Auto de la Geneva (GIMS), a fost anunțat câștigătorul trofeului european Mașina Anului (COTY), ediția 2024.
Au fost șapte modele finaliste, câștigătorul fiind desemnat noul Renault Scenic E-Tech.
Podiumul a fost completat de BMW Seria 5, clasat al doilea la mică distanță de Renault Scenic, și de noul Peugeot 3008.