Românii se plâng: Blue Air anulează zborurile și nu mai returnează banii!
Mii de români se plâng că Blue Air anulează zborurile și nu mai returnează banii. În timp ce numărul de plângeri contra companiei low-cost s-a înmulțit, Protecția Consumatorilor a realizat un control care va fi urmat de sancțiuni.
Unii clienți așteaptă de luni de zile, alții cu anii. Unii clienți au de recuperat bani încă din pandemie, din 2020, alții chiar dinainte. Mulți au scris presei, alții și-au făcut grup separat de păgubiți pe Facebook. Unii păgubiți se plâng că nu își primesc banii chiar dacă au decizii favorabile de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), potrivit Libertatea.
Pe pagina Blue Air, la aproape fiecare postare a companiei, oamenii își scriu nemulțumirile. „Anulări, cu reducere!”, scrie un internaut. „La fiecare reducere se primește un cupon de anulare gratuit. Mega pont”, punctează, ironic, altul. „Ați pierdut mai mult de jumătate din clienți. Personal, îmi e teama sa mai iau bilet la Blue Air”, relatează un altul. „Factura la telefon o decontați? Doar o oră am stat în așteptare în call center ca în final să mi se închidă apelul fără să ajung să vorbesc cu unul dintre colegii dumneavoastră ocupați”, se arată într-un alt comentariu.
„De trei ori mi-au anulat biletul nenorociții aceștia de la Blue Air! Nu merită sa zbori cu compania lor!”, scrie o clientă pe Grupul Păgubiților Blue Air.
Mulți clienți arată că nu primesc răspunsuri de la companie și că nu reușesc să intre în contact cu cineva pentru a lămuri situația. Dacă o companie anulează un zbor, atunci clienții trebuie să își primească banii înapoi în șapte zile, conform legislației din Uniunea Europeană. Numai că în multe cazuri aceștia așteaptă cu lunile sau chiar cu anii, potrivit sursei sus menționată.