Se închide DN1 pe Valea Prahovei pentru demolarea unui pod feroviar. Sunt anunțate restricții de circulație
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2024/03/pod-dn1-1.jpg)
Marți (19 martie) și Miercuri (20 martie), traficul rutier de pe DN1 va fi oprit complet în zona localității Câmpina, în urma deciziei de demolare a podului CFR din zona km 93+120, la ieșirea spre Cornu, anunță CNAIR.
Se închide DN1 pe Valea Prahovei pentru demolarea unui pod feroviar
Închiderea DN 1 se va face de marți, ora 00.00, până miercuri, ora 24.00, pe sectorul de drum cuprins între km 89+450 și 94+650.
Citește și: Compania Pamirco, veșnic abonată la contractele CFR, e gata să mai dea o lovitură! De 309 milioane de lei
Ce alternative au șoferii
Pentru întreaga perioadă, devierea traficului rutier sub 3,5 tone se va realiza prin Câmpina: Calea Dacia – Bulevardul Nicolae Bălcescu – Bulevardul Carol I – ieșire spre Cornu. Traficul greu va avea rute alternative Ploiești – Cheia – Brașov sau Ploiești – Moroieni – Sinaia. Aceeași rută este valabilă și pentru riveranii care dețin autovehicule cu MTMA>3,5 tone, transmite CNAIR.
Ciruculația autovehiculelor cu MTMA>3,5 tone pentru relația Ploiești – Brașov și retur, se va desfășura pe următoarele variante de ocolire:
- DN 1, km. 53+650 (Bărcănești) intersecție cu DN 1A, km 70+550 – Centura de Est – DN 1A (Blejoi – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele) – DN 1, km 161+000 – Brașov;
- DN 1, km. 59+800 (Bărcănești) intersecție cu DN 1A, km. 64+400 – Centura de Vest – DN 1A (Blejoi – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele) – DN 1, km 161+000 – Brașov;
- DN 1, km. 64+400 (Bărcănești) intersecție cu DN 72, km. 76+180 – DN 72, Târgoviște – DN 71 (Târgoviște – Fieni – Moroieni) inters. DN 71, km. 109+905 cu DN 1 km. 120+400, Sinaia – DN 1 – Brașov.
Circulația vehiculelor rutiere cu MTMA mai mare de 3,5 tone de la București/Brașov până la capetele sectorului de drum închis circulației, respectiv km. 89+450 și km. 94+650, se va desfășură pe DN 1 conform reglementărilor legale în vigoare.
În octombrie 2023, Ministerul Transporturilor a emis autorizația de desființare a podului CFR de la Câmpina. Circulația pe linia respectivă a fost închisă definitiv în 2013, după ce problemele la structura podului s-au agravat. Deși de-a lungul anilor au existat încercări de readucere la viață a linei, în cele din urmă aceasta va rămâne închisă definitiv prin demolarea podului care supratraversează DN1.