Sforarul „Vuitton” al Transporturilor vrea să-l impună la șefia RAR pe omul baronului Dumitrescu „Lamborghini”
Desemnarea unui nou director general al Registrului Auto Român (RAR) a intrat în linie dreaptă și deja sforarul „Vuitton” al Transporturilor, Bogdan Mîndrescu, a făcut cărțile ca să iasă câștigător omul susținut și promovat de baronul liberal de Prahova Iulian Dumitrescu „Lamborghini”.
Firma de consultanță, destul de controversată, dar abonată la contracte cu statul, care se ocupă de recrutarea directorului general al RAR pentru următorii patru ani, a prezentat, ieri, sforarului „Vuitton” al Ministerului Transporturilor, secretarul de stat Bogdan Mîndrescu, o listă de șase candidați selectați în baza OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
Pe această listă se află o serie de persoane extrem de controversate, care în trecut s-au remarcat prin ceva „performanțe” cu iz penal, dar și un apropiat al baronului liberal de Prahova, Iulian Dumitrescu „Lamborghini”. Este vorba de George Dincă, Radian Tufă, Mihai Alecu, Ion Ulici, Ovidiu Cucui și Dorin Ilian Lețea.
Cine sunt cei șase candidați pentru funcția de director general al RAR:
*George Dincă, fost director general al RAR între 2012 și 2020, fiind susținut și promovat în această funcție de baronul PSD de Teleorman Liviu Dragnea. A fost și vicepreședinte PSD Sector 1 și, până de curând, membru în Consiliul de conducere al ISCTR. La ora actuală, deține o zestre imobiliară de invidiat, dobândită în mare parte în perioada când era director general al RAR, adică 38 de terenuri agricole și intravilane, 6 case de locuit și trei apartamente (vezi declarația de avere). În prezent este șef departament la RAR, iar fiul său cel mare, din prima căsătorie, s-a aflat printre susținătorii lui Mircea Geoană la dezbaterile televizate.
DA DINCA DA TUFA
*Radian Tufă, în prezent pensionar, fost secretar general al Ministerului Transporturilor în perioada PDL și ex-director general al RAR în două etape. El a fost și este un apropiat al lui Adriean Videanu, fiind implicat în afacerea Microsoft, unde a fost denunțat de Dorin Cocoș, fostul soț al Elenei Udrea, că „30.000 de euro i-am dat domnului Radian Tufă, secretar general al Ministerului Transporturilor, pentru a achita transportul containerelor cu produse electorale în țară, precum și costurile cu depozitarea”. Și Radian Tufă are o zestre imobiliară în Teleorman de invidiat (vezi documentul în facsimil), 18 terenuri agricole, intravilane și forestiere, două apartamente, o casă de locuit și vreo trei spații comerciale în Roșiorii de Vede, fiind la întrecere cu George Dincă.
*Mihai Alecu, în prezent director general interimar al RAR, fost șef al ISCTR și RAR. Acesta este de profesie inginer agronom și a fost susținut să ocupe aceste funcții de conducere de doi mari trasnportatori auto, cu unul fiind chiar într-o relație de cumetrie. PUTEREA a scris de mai multe ori despre „performanțele” manageriale ale lui Mihai Alecu (https://www.puterea.ro/
*Ion Ulici, în prezent director adjunct al RAR și fost membru în Consiliul de Administrație al acestei instituții, de unde a fost zburat de sforarul „Vuitton” al Transporturilor, Bogdan Mîndrescu.
*Ovidiu Cucui, în prezent inspector-șef teritorial al Inspectoratului Teritorial nr. 1 – Municipiul București și județul Ilfov.
*Dorin Ilian Lețea a fost până de curând director general al Hidro Prahova, compania de apă a județului Prahova. Acesta a ajuns în RAR ca fiind consilier al lui George Dincă, după care a mai ocupat diverse funcții în această instituție. A mai deținut funcții de conducere la RATB și Consiliul Județean Prahova. Dar trebuie precizat că Dorin Ilian Lețea este omul susținut și promovat ca director executiv la CJ Prahova și ca director general al Hidro Prahova de către baronul PNL Iulian Dumitrescu „Lamborghini”, cel care și acum îl susține să ajungă director general al RAR.
Sforarul „Vuitton” face cărțile la RAR pentru oamenii lui Iulian Dumitrescu
Potrivit informațiilor noastre, sforarul „Vuitton” al Transporturilor, secretarul de stat Bogdan Mîndrescu, care este și membru în CA de la RAR, trage sforile ca Dorin Lețea să obțină un mandat de director general pentru patru ani, urmând să facă echipă cu fosta directoare Alina Niță, în prezent director economic la RAR, susținută și promovată tot de baronul Iulian Dumitrescu „Lamborghini”. Practic, prin aranjamentele „țesute” de sforarul „Vuitton”, Iulian Dumitrescu vrea să impună la conducerea RAR tandemul Dorin Lețea-Alina Niță. Ultimul cuvânt îl are totuși ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu.