Snapchat lansează noi funcţii
Snap va lansa noi funcţii pentru a facilita mărcilor să creeze experienţe de cumpărături în realitate augmentată în aplicaţia sa Snapchat, precum şi pe o cameră video zburătoare, a anunţat compania joi, la prezentarea anuală de noi tehnologii, transmite Reuters.
Compania din Santa Monica, California, a anunţat camera de buzunar numită Pixy, care poate zbura la câţiva metri deasupra proprietarului său pentru a face fotografii şi videoclipuri înainte de a ateriza în palma mâinii, într-un impuls reînnoit de a-şi dezvolta afacerea cu hardware.
Pixy va costa 230 de dolari şi va fi vândută în Statele Unite şi Franţa, a spus Snap.
Tema pentru evenimentul Partener Summit al Snap a fost ”Înapoi la realitate”, reflectând concentrarea companiei în ultimii ani asupra realităţii augmentate (AR), un tip de tehnologie care îmbunătăţeşte fotografiile, videoclipurile sau experienţa din lumea reală cu imagini computerizate.
”Credem că există o cantitate imensă de oportunităţi de a construi instrumente… care sunt conectate cu ceea ce vedem în faţa noastră”, a declarat Bobby Murphy, cofondator şi director de tehnologie la Snap, într-un interviu.
Snap va începe să ofere o varietate de servicii gratuite pentru dezvoltatorii AR, inclusiv stocarea datelor.
Până acum, filtrele şi obiectivele foto trebuiau să fie simple şi compacte, în dimensiunea fişierului, astfel încât să poată fi încărcate rapid în aplicaţie.
Cu mai mult spaţiu de stocare, dezvoltatorii vor putea crea experienţe AR mai complexe, a spus Murphy. De exemplu, o grădină cu realitate augmentată ar putea include modele 3D de mai multe flori şi plante, a spus el.
Snap va lansa, de asemenea, o nouă funcţie numită ”Dress Up” pe Snapchat, în care utilizatorii pot căuta filtre de cumpărături AR care le permit să încerce virtual îmbrăcăminte şi accesorii.
Snapchat are acum peste 600 de milioane de utilizatori lunari la nivel global, în creştere faţă de 500 de milioane anul trecut.