„Squid Game”, serialul fenomen. Tot ceea ce nu știai despre numărul unu în topuri
Serialul care a rupt topurile în acest sezon este „Squid Game”, lansat în urmă cu mai puţin de patru săptămâni pe Netflix.
Producția sud-coreeană a fost deja vizionată de 111 milioane de conturi abonate, un record pentru debutul unui serial pe platformă, informează AFP.
„Squid Game” prezintă personaje din cele mai marginalizate categorii sociale din Coreea de Sud, în special persoane care au împrumuturi pe care nu le pot returna nicidecum.
Banii pe care și-i doresc pot fi câștigați din jocuri, însă prețul pe care trebuie să-l plătească este cel mai dureros: viața.
Jocurile sunt cele tradiţionale din copilărie, asemănătoare și cu cele românești, iar suma maximă ce poate fi câștigată este de 45,6 miliarde de woni (33 de milioane de euro).
Combinația dintre jocurile copilăreşti și consecinţa lor fatală este ceea ce a cucerit un public extrem de mare din întreaga lume, seria deţinând primul loc în topul celor mai vizionate seriale de pe Netflix în peste 80 de ţări.
Recordul de până acum fusese deţinut de un serial destul de diferit, „Bridgerton”, o cronică a intrigilor sentimentale ale înaltei societăţi britanice de la începutul secolului al XIX-lea, care fusese vizionat de 82 de milioane de conturi în cele patru săptămâni care au urmat lansării sale pe Netflix la sfârşitul lui decembrie 2019.
În acest context, în februarie Netflix a anunţat un plan de investiţii de 500 de milioane de dolari (432 de milioane de euro) doar pentru acest an în serialele şi filmele produse în Coreea de Sud.