Au reclamat și au primit banii: Suma recuperată de consumatorii români nemulțumiți
Consumatorii nemulțumiți de serviciile unor companii europene au recuperat anul trecut prejudicii în valoare de 300.000 euro. Numărul reclamațiilor a crescut cu 37% în 2020. Cele mai multe au vizat anulări provocate de pandemie, mai ales în domeniul transporturilor și al serviciilor turistice.
Românii nemulțumiți au făcut reclamații prin intermediul Centrului European al Consumatorilor din România.
Din totalul reclamațiilor făcute în 2020, 47% au vizat sectorul de transporturi. 11 % dintre solicitările pe care oamenii le-au făcut prin intermediul Centrului European al Consumatorilor din România au fost despre obiecte de îmbrăcăminte și încălțăminte, precum și restaurante și hoteluri. Printre domeniile vizate s-au regăsit și activități de recreere şi cultură, dar și diverse produse şi servicii.
Cea mai mare sumă recuperată prin intermediul Centrului European al Consumatorilor din România a fost în valoare de 1500 de euro. Compensația a fost primită de un cuplu de tineri care și-au pierdut bagajele în timpul unei vacanțe în care sărbătoreau luna de miere.