Țeapă marca Simion: Planul cu locuințele de 35.000 de euro s-a scumpit!
George Simion, candidatul AUR la alegerile prezidențiale, a reușit să atragă atenția cu o promisiune tentantă: case și locuințe la prețul de 35.000 de euro, cu rate fără dobândă sau bani cash. Însă, se pare că această ofertă atractivă s-a dovedit a fi doar o iluzie. După ce promisiunea sa inițială a ridicat multe speranțe, bannerele de campanie ale lui Simion au fost schimbate peste noapte, afișând acum mesajul: „Locuințe la prețuri de producător pentru toți românii!”.
Această schimbare bruscă a mesajului ridică semne de întrebare cu privire la viabilitatea planului său „măreț”. Mulți se întreabă acum dacă locuințele „la preț de producător” nu sunt, de fapt, doar o altă strategie de marketing, având în vedere că achiziția directă de la dezvoltatorii imobiliari se face, de obicei, la prețuri considerate deja „de producător”.
Simion, cel care a vândut singurul apartament pe care îl avea în București pentru a finanța campania sa electorală din 2019, pare să se confrunte din nou cu dificultăți. Banii obținuți atunci s-au dus pe materiale și pliante de campanie, multe dintre acestea rămânând nefolosite și zăcând prin depozite din Buzău și Brăila, pentru că oamenii săi din teritoriu au fost mult mai bine instruiți de PSD.
Acest incident ar putea pune sub semnul întrebării credibilitatea candidatului AUR și abilitatea sa de a livra ceea ce promite în fața electoratului. Oare cât de bine sunt gândite promisiunile lui Simion sau sunt doar niște strategii menite să câștige voturi? Rămâne de văzut cum va răspunde acesta la criticile care îl vizează.