Trendyol se extinde. Deschide un sediu și un depozit în București
Magementul Trendyol a anunțat investiții în deschiderea unui sediu și a unui depozit, în București, după succesul primelor sale operațiuni în România, derulate, într-o priodă de testare a pieței, timp de opt luni.
Noua infrastructură va deveni operaționalăîn 2025, iar compania va angaja 250 de oameni, care vor asigura servicii pentru România și alte țări din regiunea Europei Centrale și de Est (CEE).
Comercianți locali cu platforme online vor fi integrați pe platforma Trendyol, până la finalul acestui an. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul intenționează să integreze vânzători locali pe marketplace-ul său în plină expansiune, până la finalul acestui an.
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024 și a înregistrat cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 500.000 de clienți în România până în prezent.
De la lansarea pe piața locală, Trendyol a înregistrat în România peste 3 milioane de articole vândute.
Trendyol oferă săptămânal o selecție de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turcești bine-cunoscute, printre care Koton, DeFacto, Altınyıldız, LC Waikiki, Mavi, precum și de la branduri globale precum adidas, New Balance, Tommy Hilfiger, Converse și Calvin Klein, dar și cea mai bine vândută colecție Trendyol, care este, de asemenea, comercializată pe platforme partenere în peste 100 de țări din întreaga lume.
”Suntem încântați să punctăm o lansare de succes în România. Suntem mulțumiți de progresul înregistrat și deosebit de mândri că putem oferi o gamă largă de produse în tendințe, la prețuri accesibile, clienților din întreaga țară. În anul următor, ne angajăm să extindem și mai mult oferta Trendyol pe piața locală, să deschidem un birou în București și un depozit regional, dar și să integrăm vânzători locali și regionali pe platformă, respectându-ne în același timp angajamentele de sustenabilitate.”, a arată Çağlayan Çetin, President, Trendyol Group, într-un comunicat remis redacției.
Trendyol finalizează și cel de-al doilea an al Planului său de Dezvoltare Durabilă. Această strategie și agendă cuprinzătoare privind sustenabilitatea stă la baza activităților Trendyol de producție sustenabilă, protecție a drepturilor omului, reducere a emisiilor de dioxid de carbon, ambalare responsabilă și gestionarea deșeurilor, precum și a inițiativelor care promovează diversitatea, echitatea și incluziunea, egalitatea de șanse a femeilor și formarea digitală în zonele izolate din Turcia. Raportul privind progresul înregistrat în ultimele 12 luni va fi lansat în toamnă.
Compania Trendyol a fost fondată la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia (companie ale cărei afaceri depășesc 10 miliarde de dolari) și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250 000 de comercianți și branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.