22:16, 28.10.2024 • ECONOMIE
Turist nemulțumit de cazarea din Mamaia, despăgubit în instanță
Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanță să restituie unui client banii pentru un sejur ratat, aceasta fiind o decizie fără precedent în turismul românesc.
Turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a făcut plângere în acest sens, urmând ca mai apoi să se deschidă un proces, informează Digi24.
Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproximativ 4.000 de lei. Conform acestuia, pe site-ul unității de cazare părea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul s-a declarat profund dezamăgit.
Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar bărbatul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat. Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani.