Un client de restaurant a plătit pentru că a cerut pâinea tăiată. „Serviciile costă!”
Deși pare o scenetă desprinsă dintr-un film de comedie, totul este real. Clientul, în mod evident, foarte nemulțumit, a postat o fotografie a bonului fiscal cu suma suplimentară care i s-a cerut pentru operațiunea de feliere a pâinii.
Iată cum a explicat patronul acestă taxă suplimentară de 2 euro pe care a aplicat-o clientului:
„Am folosit farfurii și șervețele suplimentare,” a spus acesta.
Taxă de 2 euro pentru tăierea pâinii. Patronul spune că servirea la două farfurii costă suplimentar
În practică, s-a comandat un toast vegetarian cu chipsuri pentru suma de 7,5 euro, iar aici s-a adăugat taxa de 2 euro pentru că a fost „împartit la jumătate” în restaurantul micuțului sat cu vedere la lac.
„Formatul de pâine prăjită se servește deja tăiat în exact două jumătăți. Eram doua persoane si am cerut toast pe care l-am fi mancat la masa in doi. Trebuie să plătim pentru că vrem să mâncăm pâinea prăjită în două farfurii, Incredibil, dar adevărat…” scrie clientul.
Patronul spune însă că dacă e nevoit să folosească două farfurii și mai multe șervețele trebuie să taxeze suplimentar, de aceea și taxa pe care clientul a găsit-o la final pe bonul fiscal.
„Dacă un client îmi cere să fac două porții de pâine prăjită, trebuie să folosesc două farfurii, două șervețele și să merg la masă cu două mâini. Este adevărat că clientul are întotdeauna dreptate, dar este la fel de adevărat că solicitările suplimentare vin cu un cost”, a răspuns managerul localului. Printre diversele comentarii de pe rețelele de socializare, unii critică suprataxa, dar alții spun că s-au simțit foarte bine în acel local în repetate rânduri, scrie stiridiaspora.ro