Un mare retailer de pe piaţa românească va deschide în 2025 zeci de magazine în zone pietonale cu trafic intens şi în noile zone rezidenţiale

Publicat: 17 dec. 2024, 13:24, de Ady Ivașcu, în ECONOMIE , ? cititori
Un mare retailer de pe piaţa românească va deschide în 2025 zeci de magazine în zone pietonale cu trafic intens şi în noile zone rezidenţiale
Pentru anul 2025, Carrefour vizează accelerarea planurilor de dezvoltare a formatului Express cu peste 40 de magazine integrate și în sistem de franciză

Un mare retailer de pe piaţa românească va deschide în 2025 zeci de magazine în zone pietonale cu trafic intens şi în noile zone rezidenţiale.

Carrefour România atinge pragul de 178 de unități Express la nivel național în 2024, prin deschiderea a 16 magazine integrate și șase magazine în sistem de franciză, a anunţat marţi compania.

Întreaga rețea de proximitate este deservită de 144 magazine integrate și 34 în regim de franciză.

Pentru anul 2025, Carrefour vizează accelerarea planurilor de dezvoltare a formatului Express cu peste 40 de magazine integrate și în sistem de franciză, analizând în principal locațiile mici, sub 100 mp, amplasate atât în zone pietonale cu trafic intens, cât și în cadrul unor proiecte importante din noile zone rezidențiale.

Formatul de magazine Express este cel care a înregistrat cea mai mare creștere în 2024. Am intuit această tendință încă din anii trecuți și am alocat resurse care să susțină o creștere consistentă cu două cifre. Am implementat o nouă strategie de testare a suprafețelor mici, care ne permite să accelerăm ritmul deschiderii de magazine în 2025, având ca obiectiv depășirea numărului de magazine deschise în 2024. Piața de retail va continua să crească în 2025, iar formatul de proximitate va fi și în viitor un motor puternic”, a declarat Roxana Cernica, Small Formats Business Unit Director Carrefour România.

Formatul Carrefour Express se caracterizează printr-o selecție variată de peste 4.500 de produse, disponibile în apropierea locuințelor, atât în mediul urban cât și rural, în centre de birouri sau în zonele aglomerate.

Fiind formatul cu cel mai mic spațiu de vânzare din sistemul Carrefour, magazinele Express optimizează timpul alocat cumpărăturilor.

Aceste magazine susțin, de asemenea, serviciile de livrare rapidă prin Bringo și Glovo, integrate și în noile unități.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour a ajuns la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară, și se află în top trei jucători de pe piața de retail din România.