Un profesionist în comunicare: Lucian Lumezeanu a fost, pe rând, ziarist, consultant, corporatist. Ultima dată, a fost manager de Public Affairs & Public Relations pentru o multinațională în domeniul construcțiilor. Ieri a rămas uimit de o declarație a vicepreședintelui SUA, din care reiese că acesta nu a văzut atacul Rusiei.
Conform spotmedia.ro, Lumezeanu a contribuit la legi, politici, strategii din zona de eficiență energetică și siguranță la incendiu.
A inițiat diverse asociații și coaliții din industrie. A fost și președinte al consiliului director pentru două asociații.
Un profesionist în comunicare: lobby/Public Affairs, riscuri politice
Îi place să creadă că știe „să jongleze cu și să creeze realități”. Din 2021 a ieșit din lumea corporatistă și e pe cont propriu. Își sfătuiește clienții, de la agenții la multinaționale și asociații, pe chestiuni de lobby/Public Affairs, riscuri politice, comunicare.
De asemenea, predă cursuri despre efectele Green Deal / tranziției verzi asupra afacerilor.
„De ce au fost anulate, în mod corect, alegerile prezidențiale?”
— un profesionist în comunicare, Lucian Lumezeanu, explică pe înțelesul oricui —
Rezumăm, în cele ce urmează, ce a explicat, în seara de vineri pe Facebook, Lucian Lumezeanu, un profesionist în comunicare, cum arătam:
• „Nu sunt suficiente dovezi privind implicarea Rusiei, nu trebuia să fie anulate alegerile”. Fals. Și aduc argumente mai jos, am compilat o serie de informații.
Mă refer în special la liderii politici. Altfel, raportul CSAT privind asta putea fi mai bun. Dar nu e atât de prost și băgător în ceață cum pretind cei care, de altfel, nici nu l-au citit. Chiar și el te lămurește, dar, suplimentar, mai sunt TONE de informații.
Câteva argumente mai jos, pe majoritatea le reiau din decembrie, dar lista e incompletă.
Nu sunt destule dovezi?
Poate mai încetează lumea cu asta, cu „nu sunt destule dovezi”. Ce voiați, o foaie cu „sunt Putin, ajutați-l pe Georgescu”?
▪︎ 25.000 de conturi pe TikTok – coordonate de Rusia – care au acționat la comun pentru a-l sălta pe Georgescu. Conturile astea au acționat atât de eficient, încât în prima zi contul lui, proaspăt, a strâns 4,5 milioane de vizualizări. Și asta, în câteva ore.
Voi realizați că așa ceva e IMPOSIBIL fără a fi cineva în spate, pentru un candidat practic necunoscut?
▪︎ Hashtagul #călingeorgescu a strâns 700 de milioane de vizualizări doar pe TikTok în 3 luni. Cu recordul de 100 de milioane ÎNTR-O SINGURĂ ZI.
Majoritatea fiind români, înțelegeți că milioane de oameni au fost bombardați neîncetat cu filmulețe cu Georgescu? Filmulețe care i-au adus un avantaj electoral imens?
Locul 9 în lume pe TikTok, înaintea unor vedete mondiale
▪︎ Georgescu a ajuns pe locul 9 ÎN LUME pe TikTok. ÎN LUME. Voi realizați că sunt vedete mondiale care nu ajung pe locul 9?
▪︎ Reprezentanții TikTok au recunoscut în Parlamentul European că Georgescu a fost promovat de conturi cu sute de mii de urmăritori. Conturi legate de Sputnik, dar ulterior s-au ferit să spună că au găsit promovare electorală. (Desigur, doar miile de conturi nu se înregistrează).
▪︎ Rusia a plătit o campanie de influențare a alegerilor din România și Bulgaria de 69 de milioane de euro. O spune grupul bulgar de securitate cibernetică BG Elves.
▪︎ Ce au găsit cercetătorii de la organizațiile specializate în dezinformare Reset Tech, Check First și EU Disinfo Lab. Au găsit urme ale unei puternice campanii online pro-Georgescu de pe aceleași canale rusești.
▪︎ Bloomberg a scris despre o rețea de pe Facebook dintr-o țară străină României (oare care o fi). Aceasta ar fi plătit 4.100 de reclame politice cu 270.000 de euro. Pentru ce? PENTRU A-L PROMOVA PE CĂLIN GEORGESCU (un pic și pe Simion) și a o denigra pe Elena Lasconi.
▪︎ 440 de milioane de afișări la reclame plătite (cu tratamente naturiste și sfinți), dintr-o companie legată de Rusia. Acestea promovau fix temele lui Georgescu timp de ani la rând și apoi, pac, apare fix Georgescu.
Și vorbește fix despre temele astea unui public deja prelucrat (excelentă investigație Snoop.ro).
La aceeași adresă din UK e altă firmă, cu susținătorii lui Georgescu din ,,Tracia Unită” și așa-ziși jurnaliști români pro-ruși. Aceștia dau de ani buni propaganda Kremlinului și sunt oaspeți frecvenți la ambasada Rusiei.
Cred că e evident că nu e coincidență. 2 milioane de euro băgate doar aici.
▪︎ Un material context.ro arată că softul Osavul (sprijinit de NATO, printre altele) face o demonstrație clară. O rețea rusească de pe internet implicată în destabilizarea democrațiilor la alegeri l-a ajutat pe Georgescu.
Conturi rusești cu SUTE DE MII de urmăritori l-au săltat peste noapte. De la sub 100 de postări pe zi, a ajuns la începutul lui noiembrie la peste 1.000 în afara României. Ajutat de conturi antioccidentale străine.
Mită electorală mascată. Dă un avantaj unui candidat care declară „zero lei cheltuiți”
▪︎ Bogdan Peșchir, prietenul oligarhului-marionetă rusă din Moldova, Ilan Șor. Este cel care plătea influenceri români să se bage în campania electorală din Moldova pentru candidatul Rusiei.
A băgat 1 MILION DE EURO pentru promovarea lui Georgescu pe TikTok.
Să ne înțelegem, chiar dacă nu e plătit de Rusia, e o încălcare a regulilor electorale, e mită electorală mascată. Dă un avantaj unui candidat (care declară zero lei cheltuiți).
▪︎ O agenție de stat din Franța a descoperit operațiunea rusească „Portal Kombat”. Zeci de site-uri rusești extrem de prolifice, ireal de prolifice care l-au promovat pe Călin Georgescu. 150.000 de articole în doar 3 luni.
▪︎ Sute de influenceri de pe rețelele sociale au fost pur și simplu păcăliți să promoveze (pentru sume mici) campania #echilibrușiverticalitate. Aceasta, să vezi surpriză, era legată de Călin Georgescu.
ÎNTREBAREA MARE ESTE DACĂ ACEASTĂ CAMPANIE A FOST DETURNATĂ (deloc imposibil, bombardezi cu hashtaguri) sau a fost manevră a PNL. Dar NU MAI CONTEAZĂ PE FOND, pentru că oricum înseamnă că Georgescu a primit foloase necuvenite și campanie ilegală.
▪︎ Mii de voluntari pro-Georgescu au fost organizați pe rețeaua rusească Telegram să îl promoveze pe acesta promițându-li-se bani. „În funcție de implicarea lor”, arată G4 Media. Cu zero lei declarați, din nou.
▪︎ O firmă aparent sud-africană, dar, din câte se pare, rusă, FA Agency, a sponsorizat influenceri români. Cu până la 1.000 de euro per postare, pentru a-l promova pe Georgescu.
▪︎ În ultimii zece ani, dar mai ales în ultimii 5, au apărut mii de pagini și grupuri care promovau FIX temele lui Georgescu. Despre „vremurile de altădată”, despre cum „UE și NATO sunt rele”, despre „glia strămoșească”. Băi, și, ca prin minune, toate se activează și îl susțin pe Georgescu.
Facebook: Vânzări Târgoviște” sau „Iubitori de animale din Suceava”. S-au schimbat peste noapte în „Susținem Călin Georgescu” sau „Votanți Călin Georgescu”. Mii de grupuri și pagini
▪︎ Mii, pur și simplu mii de grupuri și pagini de Facebook și-au schimbat numele. Din „Vânzări Târgoviște” sau „Iubitori de animale din Suceava” în „Susținem Călin Georgescu” sau „votanți Călin Georgescu”. Peste noapte. Băi, mai înțeleg la unele, poate erau fani, dar mii în decurs de 1-2 zile?
Replică pentru vicepreședintele SUA
▪︎ NATO, America lui Biden, mai toate țările europene mari spun că a fost un atac al Rusiei. Numai Vance, Putin și câțiva dintre românașii noștri nu-l văd.
Repet: a fost un GIGANTIC ATAC AL RUSIEI.
Și Curtea Constituțională, împinsă sau nu, A FĂCUT BINE CĂ A ANULAT ALEGERILE. Pentru că alegerile nu pot fi corecte când e instrumentată o asemenea megaoperațiune.
(Intertitlurile aparțin redacției. Text optimizat SEO)