UniCredit Bank a lansat noua versiune a aplicației Mobile Banking
Noua versiune de Mobile Banking încorporează sugestiile transmise de către clienți și cele mai noi tehnologii, oferind un design nou, modernizat, și o interacțiune a clienților cu aplicația mai simplă și mai intuitivă.
Noua versiune este destinată clienților persoane fizice care au acum acces la informații privind conturile, cardurile, creditele și produsele de economisire pe care le dețin la UniCredit și pot face operațiuni mult mai simplu și rapid (verificări sold, alerte push gratuite, blocări/deblocări instant carduri, modificarea limitelor pentru POS, ATM sau plăți cu cardul pe internet, rambursări pentru carduri de credit și credite la UniCredit Bank, schimburi valutare, depozite la termen sau conturi de economii etc.).
Meniul îmbunătățit permite realizarea de plăți (transferuri între conturi proprii, alte conturi, sau plăți de facturi) chiar din ecranul de login, simplificând pașii necesari pentru efectuarea operațiunilor. Nu în ultimul rând, noua aplicație Mobile Banking de la UniCredit Bank include o funcție îmbunătățită de categorisire a tranzacțiilor, prin care clienții se bucură de control sporit asupra finanțelor proprii, având posibilitatea de a-și planifica, ajusta și verifica mai ușor bugetul.
Oficialii băncii spun că au dezvoltat noua aplicație Mobile Banking în ideea de a avea o platformă tehnologică care să permită dezvoltarea și mai rapidă a proceselor digitale. Noull Mobile Banking oferă, în opinia bancherilor de la Unicredit o experiență digitală îmbunătățită și simplifică interacțiunea cu produsele bancare și realizarea operațiunilor de la distanță.
”Față de finalul anului 2019, am înregistrat o creștere cu 15% a numărului de clienți care utilizează Mobile Banking și vom continua să dezvoltăm funcționalitățile și beneficiile aplicației” , explică Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank
Clienții care folosesc aplicația Mobile Banking de la UniCredit se bucură de numeroase beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate* (o oră pe zi în care pot face o operațiune de schimb valutar la curs publicat de BNR), bani înapoi pentru plata facturilor de utilități* (10 lei lunar pentru minimum trei facturi plătite/lună), +0,5 puncte procentuale față de dobânda standard la depozitele în lei constituite prin Mobile Banking.