Vânzări de 430 de milioane de lei în primele 7 ore de Black Friday la eMAG
Platforma eMAG a înregistrat în șapte ore de Black Friday vânzări de peste 430 de milioane de lei, cu 60 de milioane mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Cele mai multe comenzi plasate în primele șapte ore au fost la produsele pentru casa si îngrijirea casei – 158.000.
O noutate a evenimentului de Black Friday de anul acesta la eMAG a fost plasarea unui număr foarte mare de comenzi pentru preluarea prin rețeaua easybox în orașele în care serviciul este activ.
De asemenea, procentul de plăți cu cardul a atins nivelul record de 54%, în creștere de la 42,6% cât a fost la ediția din 2019.
eMAG anunță că a suplimentat numărul promoțiilor și în continuare sunt disponibile peste 2 milioane de produse la reducere.
Curiozități de Black Friday 2020
Cea mai complexă comandă include 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței
Cel mai valoros produs vândut a fost un automobil BMW 220d, la prețul de 40.200 euro redus de la 53.640 (reducere 13.440 euro)
De Black Friday ediția 10 au fost plasate peste 1.000 de comenzi care conțin exact 10 articole
În primele șapte ore de Black Friday la eMAG s-au vândut 49.000 de televizoare și sisteme audio, 158.000 produse pentru casa si îngrijirea casei, 74.000 de electrocasnice mici, 42.000 de produse din categoria fashion, 54.000 de smartphone-uri și smarwatch-uri, 124.000 de produse beauty și îngrijire personală, 55.000 de jucării, 27.000 de frigidere și mașini de spălat, 10 Automobile, 4,4 kg de aur și peste 18.000 de produse de protecție și echipamente medicale