Vânzările Giorgio Armani au crescut cu 34% în primul semestru
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2021/07/giorgio-armani-sursa-highsnobiety.com-1.jpg)
Vânzările Giorgio Armani au crescut cu 34% în primul semestru al anului 2021.
„Scopul este de a reveni la nivelurile anterioare pandemiei până în 2022, cu …peste 2 miliarde de euro în venituri directe consolidate”, a declarat duminică preşedintele şi directorul general Giorgio Armani, într-un comunicat referitor la rezultatele din 2020 şi tendinţa pentru ianuarie-iunie.
Grupul de lux a declarat că vânzările nete consolidate au scăzut cu 25% anul trecut, la 1,6 miliarde de euro (1,9 miliarde de dolari), cea mai mare parte a declinului înregistrându-se în prima jumătate a anului 2020.
Conform Reuters, cânzările de bunuri de lux din întreaga lume au scăzut brusc anul trecut, pentru prima dată în ultimii ani, deoarece pandemia a forţat închiderea magazinelor şi a oprit practic turismul internaţional.
„Scăderea veniturilor în 2020 ar trebui citită nu numai ca o consecinţă a pandemiei … ci şi în conformitate cu propriul principiu strategic al lui Giorgio Armani potrivit căruia ”mai puţin este mai mult ”, a declarat directorul general adjunct al Armani, Giuseppe Marsocci.
Grupul din Milano nu a publicat valoarea vânzărilor totale în perioada ianuarie-iunie, dar a afirmat că tendinţa pozitivă a vânzărilor în acest an a indicat un scenariu de rentabilitate mult mai bun pentru 2021.
Pe ansamblul anului trecut, grupul a realizat un profit net consolidat de 90 de milioane de euro, dar o pierdere din exploatare (EBIT) de 29 de milioane de euro.
De asemenea, grupul a declarat duminică că poziţia sa financiară s-a îmbunătăţit semnificativ în prima jumătate a anului, cu numerar net şi echivalente de numerar de 1,088 miliarde de euro asigurând resursele financiare necesare pentru stabilitatea şi creşterea pe termen mediu şi lung a grupului”.
Recent au apărut speculaţii despre planurile de succesiune ale brand-ului Armani. Designerul în vârstă de 87 de ani a spus că ar putea lua în considerare asocierea cu o altă companie italiană. Sursele Reuters spun că John Elkann, descendent al familiei italiene Agnelli, a explorat o posibilă asociere cu Armani, ca parte a planurilor sale de construire a unui conglomerat de lux.