Vești bune pentru creatorii de conținut pe TikTok
Vești bune pentru creatorii de conținut de pe TikTok. Clipurile vor avea o durată mai lungă. În același timp, este vorba și despre o monetizare mai eficientă, căci în trei minute pot intra mai multe reclame.
Tik Tok a început să ridice limita clipurilor care pot fi postate, de la un minut la trei minute, spre mulțumirea celor care își doresc să aibă mai mult timp pentru a-și arăta creativitatea online. În următoarele săptămâni, toţi utilizatori reţelei sociale vor putea publica filmulețe de până la trei minute, funcție testată de companie încă din decembrie 2020.
Decizia de a mări timpul unui clip a fost necesară pentru a da mai multă libertate creatorilor de conţinut. O altă explicaţie ar fi că filmările mai lungi implică şi mai multe reclame. TikTok are peste un miliard de utilizatori la nivel global, categoria de vârstă dominantă fiind 15-25 de ani. La începutul anului, TikTok a anunțat noi reguli privind politicile de confidențialitate, în încercarea de a proteja copiii care folosesc platforma, notează Digi 24.
Ce este TikTok
TikTok este aplicația mobilă care le permite utilizatorilor să creeze, dar și să urmărească clipuri video. Clipurile urmărite pe TikTok au, în mare parte, pe fundal, fragmente din piese muzicale, iar protagoniștii filmulețelor dansează ori cântă. În anul 2017, compania din Beijing, Byte Dance, a achiziționat pentru un miliard de dolari start-up-ul Musical.ly din Shanghai. Era un start-up de succes internațional deja și lansase în 2016 pe piața chineză o aplicație similară care purta denumirea de Douyin și avea peste 200 de milioane de utilizatori. Deci, astăzi aplicația TikTok are la bază vechea aplicație Musical.ly.