WizzAir a luat foc, după ce România a declanșat tăvălugul controalelor UE: Au fost perturbări neprevăzute
Wizz Air anunță au avut loc anulări de zboruri ca urmare a unor „perturbări neprevăzute”. Cu toate acestea, aceste anulări nu au inclus niciodată mai mult de nouă zboruri pe zi. Compania a luat măsuri semnificative pentru a gestiona situația și, ca rezultat al acestor eforturi, s-au realizat cu succes 99,12% dintre zborurile programate în România în perioada ianuarie-iulie.
Potrivit reprezentanților companiei Wizz Air, aceasta s-a confruntat cu anulări de zboruri ca rezultat al unor „perturbări neprevăzute”, inclusiv greve, condiții meteorologice nefavorabile și dificultăți în aprovizionarea cu piese. Totuși, nu s-au înregistrat anulări la o scară mai mare de nouă zboruri pe zi. Compania a răspuns la aceste provocări prin implementarea unor „măsuri semnificative pentru a aborda aceste probleme”. Ca rezultat al acestor eforturi, Wizz Air a reușit să opereze cu succes 99,12% dintre zborurile planificate în România în intervalul ianuarie-iulie 2023, în comparație cu procentul de 98,73% înregistrat în aceeași perioadă a anului 2022.
”Wizz Air colaborează în mod activ cu autorităţile române. Wizz Air este dedicată menţinerii celui mai înalt nivel de satisfacţie a clienţilor. Ca urmare a unor perturbări neprevăzute, cauzate de factori care deseori sunt în afara controlului companiei aeriene, cum ar fi grevele controlorilor de trafic aerian şi personalului din aeroporturi, condiţiile meteorologice şi provocările din lanţul de aprovizionare cu piese, Wizz Air a fost nevoită să anuleze unele dintre zborurile sale, dar niciodată până la nouă zboruri pe zi, aşa cum a fost afirmat în mass-media”, afirmă reprezentanţii companiei aeriene.
Aceştia arată că a luat ”măsuri substanţiale pentru a contracara aceste probleme, printre care se numără creşterea disponibilităţii aeronavelor, adăugarea unor aeronave suplimentare de rezervă şi ajustarea programului echipajelor pentru a permite un interval de timp mai mare între zboruri, cu scopul de a spori flexibilitatea operaţiunilor”
”Compania aeriană a mărit numărul agenţilor care vorbesc limba română în centrele sale telefonice, a introdus soluţii digitale şi a mărit numărul furnizorilor care oferă cazare pentru a uşura selectarea hotelurilor pentru pasageri în timpul unei perturbări. Aceste eforturi au dus la operarea cu succes a 99,12% dintre zborurile din România în perioada ianuarie-iulie 2023, comparativ cu 98,73% în aceeaşi perioadă din 2022. Compania aeriană depune în mod activ eforturi pentru a reduce întârzierile şi anulările imprevizibile, care ar putea perturba planurile de călătorie ale pasagerilor”, susţin reprezentanţii Wizz Air, conform stiripesurse.ro.