Achizitie initiata prin anunt de participare simplificat: [SCN1101911] - Lucrari amenajare baze sportive pe raza teritorial administrativa a Sectorului 3
- Sectoriale: Nu
- Legea nr. 98/23.05.2016
- Modalitatea de atribuire: ONLINE
- Data transmitere: 28.02.2022 08:36
- Data publicare: 28.02.2022 08:36
- Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
I.1) Denumire si adrese
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa:Strada: Dudeşti, nr. 191 Cod fiscal:4420465 Cod postal:031084 Cod NUTS:RO321 Bucuresti Localitate:Bucuresti Tara:Romania E-mail:[email protected] Telefon:+40 213180339 Fax:+40 213180336 Adresa Internet (URL):www.primarie3.ro Adresa profilului cumparatorului:www.e-licitatie.ro
Adresa:Strada: Dudeşti, nr. 191 Cod fiscal:4420465 Cod postal:031084 Cod NUTS:RO321 Bucuresti Localitate:Bucuresti Tara:Romania E-mail:[email protected] Telefon:+40 213180339 Fax:+40 213180336 Adresa Internet (URL):www.primarie3.ro Adresa profilului cumparatorului:www.e-licitatie.ro
I.2) Achizitie comuna
Contractul implica o achizitie comuna:Nu
Contractul este atribuit de un organism central de achizitie:Nu
Contractul este atribuit de un organism central de achizitie:Nu
Adresele celorlalte autoritati contractante
select
-
PAGINA
- 1 of 0
Se afiseaza
select
randuri dintr-un total de:
0
I.4) Tipul autoritatii contractante
Autoritate regionala sau locala
I.5) Activitate principala
Servicii generale ale administratiilor publice
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lucrari amenajare baze sportive pe raza teritorial administrativa a Sectorului 3
Numar de referinta:4420465_2022_PAAPD1340272
II.1.2) Cod CPV principal:
45111291-4 Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Lucrari amenajare baze sportive pe raza teritorial administrativa a Sectorului 3. Frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite, în funcție de bugetul alocat:
Cel mai mic contract subsecvent 1.145.535,83 lei fara TVA
Cel mai mare contract subsecvent 2.291.053,62 lei fara TVA
Valoarea minima a acordului cadru 1.526.533,76 lei fara TVA
Valoarea maxima a acordului cadru 4.579.072,74 lei fara TVA
Frecventa contractelor subsecvente : minim 1 contract la 4 luni
Cantitatile la care se raporteaza acordul cadru maxim, acordul cadru minim, cel mai mare contract subsecvent si cel mai mic contract subsecvent se regasesc in anexele la caietul de sarcini, anexe ce fac parte componenta din documentatia de atribuire.
Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti va incheia minim un contract la 4 luni.
Durata contractului subsecvent este de la semnarea acestuia de catre ambele parti si pana la indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 9 zile. Autoritatea va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 6-a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:4579072.74
Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu
II.2) Descriere
II.2.2) Coduri CPV secundare:
II.2.3) Locul de executare:
Codul NUTS:RO321 Bucureşti
Locul de executare:SECTORUL 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Locul de executare:SECTORUL 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
II.2.4) Descrierea achizitiei publice:
Lucrari amenajare baze sportive pe raza teritorial administrativa a Sectorului 3. Frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite, în funcție de bugetul alocat:
Cel mai mic contract subsecvent 1.145.535,83 lei fara TVA
Cel mai mare contract subsecvent 2.291.053,62 lei fara TVA
Valoarea minima a acordului cadru 1.526.533,76 lei fara TVA
Valoarea maxima a acordului cadru 4.579.072,74 lei fara TVA
Frecventa contractelor subsecvente : minim 1 contract la 4 luni
Cantitatile la care se raporteaza acordul cadru maxim, acordul cadru minim, cel mai mare contract subsecvent si cel mai mic contract subsecvent se regasesc in anexele la caietul de sarcini, anexe ce fac parte componenta din documentatia de atribuire.
Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti va incheia minim un contract la 4 luni.
Durata contractului subsecvent este de la semnarea acestuia de catre ambele parti si pana la indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale.
II.2.5) Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
II.2.13) Informatii despre fondurile Uniunii Europene:
Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene:Nu
Tip finantare :Alte fonduri
Program/Proiect:-
Tip finantare :Alte fonduri
Program/Proiect:-
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inclusiv cerintele privind inscrierea in registrele profesionale sau comerciale:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii NU trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59, 60, 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016. Operatorii economici au obligatia completarii si prezentarii initiale a DUAE ( inclusiv pentru asociati, subcontractanti, terti sustinatori ) ca prima dovada a neîncadrarii în situatiile de excludere si a îndeplinirii cerintelor de capacitate.
Documentele justificative care fac dovada neîncadrării în situațiile de excludere prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității contractante, numai de ofertanții clasați pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit după aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile.
De regula aceste documente pot fi:
1) Certificate Constatatoare Fiscale privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (Buget Local - taxe și impozite locale, Buget de Stat - ANAF, etc.) cu informații valabile la data prezentării ca urmare a solicitării de către autoritatea contractantă.
NOTĂ: - Operatorul economic prezintă pentru sediul principal documente din care să reiasă neîncadrarea în prevederile art. 165 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate;
2) Cazierul Judiciar așa cum rezultă din Certificatul Constatator emis de ONRC / actul constitutiv, pentru:
- Operatorul Economic;
- Membrii Organului de Administrare;
- Membrii de Conducere sau de Supraveghere al respectivului operator economic;
- Și în cazul în care există, a celor care au putere de Reprezentare, de Decizie sau de Control (auditori, cenzori) în cadrul acestuia;
3) După caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogarile prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
4) Alte documente edificatoare, după caz (declarație pe propria răspundere a operatorului economic cu privire la informațiile solicitate conform art. 168 alin. (3) din Legea 98/2016).
Declarație pe propria răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 59 și art. 60 Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice. Prezentarea de catre toti ofertantii (inclusiv pentru asociati, subcontractanti, terti sustinatori) a Declaratiei conform art. 59 si art. 60 din Legea nr. 98/2016 odata cu depunerea DUAE. Conform art. 21 alin. (5) din HG nr. 395/2016, persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ROBERT SORIN NEGOIȚĂ - Primar, ROXANA MARIANA CÎRSTEA - Director Executiv, GEORGETA VIȘAN - Șef Serviciu, AURELIA COCIAȘ - Consilier juridic, ROXANA ALEXANDRA PÂRVAN - Consilier juridic, ANA MARIA DIANA VĂRZARU - Consilier juridic, LOREDANA DIACONU - Consilier juridic, OCTAVIAN GHEȚU - Director Executiv, GHEORGHE ȘERBAN - Șef Birou, CAMELIA DANA GAVRILĂ - Referent, MARIA CRISTINA ȘERBAN - Expert, IRINA GINA SOROCEANU - Director Executiv, CORALIA GEORGIANA FILIP - Șef Serviciu, NICOLETA PLĂCINTE - Consilier achiziții publice, EMILIA CARABULEA - Consilier achiziții publice, CONSTANȚA ILIE - Consilier achiziții publice, DANIELA DINUȚI - Expert, OLIMPIA VASILICA STANCA - Consilier achiziții publice, MARIA DRĂGHICI - Șef Serviciu, RODICA POPA - Șef Birou, MONICA ȘTEFĂNOIU - Consilier achiziții publice, CRISTINA TĂNASE - Consilier achiziții publice, ANDREI - VIȘAN MILITARU - Consilier achiziții publice, VIOLETA - ANCUȚA NETEA - Consilier achiziții publice, ȘTEFANIA IACOB - Expert, MARIA – SILVIA POPESCU - Expert, FLORIN MANEA- Director executiv, ȘTEFANIA CONSTANTINESCU – Inspector, ANDRA PENESCU- Expert, FLORIN ALIN MOISE - Inspector, DANIELA OPREA - Inspector, ELENA CHIRICĂ- Inspector, BIANCA MOZAȘ- Referent, OPREA DANIELA- Inspector
Nedepunerea DUAE-urilor odată cu oferta (inclusiv pentru asociat, subcontractant, terț susținător) atrage respingerea acesteia ca inacceptabilă. Se vor depune odată cu DUAE angajamentul ferm al terțului susținător, acordul de subcontractare, acordul de asociere (împreună cu documente anexe dacă este cazul) din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susținerea acestuia, după caz. Nedepunerea acestora odată cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificări pentru eventualele inadvertențe de formă ale informațiilor cuprinse în secțiunile DUAE, atăt ale ofertantului/candidatului, cât și ale subcontractantului, asociatului si terțului susținător, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfășurarea corespunzătoare a procedurii de atribuire.
Documentele justificative vor fi prezentate, la solicitarea autorității contractante, doar de ofertanții clasați pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit după aplicarea criteriului de atribuire.
Prezentarea de documente care dovedesc forma de înregistrare în calitate de operator economic:
Operatorii economici ce depun oferta trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Ofertanții trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din țara de rezidență (vor depune Certificatul Constatator emis de ONRC sau echivalent) din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, pentru confirmarea că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii sale precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Cerinţa se aplică inclusiv pentru documentaţia care trebuie prezentată de subcontractanţi şi/sau terţi.
Cerința referitoare la înscrierea într-un registru profesional sau comercial în conformitate cu cerințele legale din țara în care este stabilit operatorul economic.
Completare DUAE de către operatorii economici participanţi la procedura de atribuire cu informaţiile aferente situaţiei lor.
Modalitate prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinței: se va completa DUAE de către operatorii economici participanți la procedura de atribuire cu informațiile aferente situației lor. Cerința se aplică inclusiv pentru subcontractanți și/sau terții susținători care completează informațiile aferente situației lor la nivelul unui DUAE distinct. Persoanele juridice străine pot prezenta documente echivalente, emise în conformitate cu legislația aplicabilă în tara de rezidență (acolo unde este aplicabil). Documentele se vor prezenta însoțite de traducerea autorizată a acestora în limba română. Se va urmări corespondența dintre capacitatea de exercitare profesională și toate activitățile din obiectul contractului.
Documentele justificative vor fi prezentate, la solicitarea autorității contractante, doar de ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar rezultat dupa aplicarea criteriului de atribuire. Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la momentul prezentării.
Ofertantii trebuie sa dovedească o forma de înregistrare în condiţiile legii din tara de rezidenta (vor depune Certificatul Constatator emis de ONRC sau echivalent) din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, pentru confirmarea ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii sale precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul acordului-cadru. Cerinţa se aplică inclusiv pentru documentaţia care trebuie prezentată de subcontractanţi şi/sau terţi susţinători care completează informaţiile aferente situaţiei lor la nivelul unui DUAE distinct . Completare DUAE de către operatorii economici participanți la procedura de atribuire cu informațiile aferente situației lor. Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Cerinta se aplica inclusiv pentru subcontractanti si/sau terii sustinatori care completeaza informatiile aferente situatiei lor la nivelul unui DUAE distinct. Persoanele juridice straine pot prezenta documente echivalente, emise în conformitate cu legislatia aplicabila în tara de rezidenta (acolo unde este aplicabil). Documentele se vor prezenta însotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se va urmari corespondenta dintre capacitatea de exercitare profesionala si toate activitatile din obiectul acordului-cadru. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertanților străini, documente echivalente emise în țara de rezidență, urmează să fie prezentate, la solicitarea autorității contractante, doar de ofertanții clasați pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit după aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la momentul prezentarii.
III.1.2) Situatia economica si financiara:
-
III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala:
1.) Proportia de subcontractare
Ofertanţii trebuie să precizeze partea/părţile din contract pe care intenţionează să le subcontracteze. Ofertanţii vor prezenta acordul de subcontractare odată cu oferta şi DUAE până la data limită a depunerii ofertelor. - Se va completa DUAE. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate în acordul de subcontractare şi prin completarea DUAE, urmează să fie prezentate, la solicitarea autorităţii contractante, doar de către ofertanţii clasaţi pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor.
IV.1) Descriere
IV.1.1) Tipul procedurii:
Procedura simplificata
IV.1.3) Informatii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achizitii:
Achizitia implica incheierea unui acord-cadru:Da
Achizitia implica instituirea unui sistem dinamic de achizitii:Nu
Acord-cadru cu mai multi operatori economici
Numarul maxim preconizat de participanti la acordul-cadru:3
Justificarea oricarei durate care depaseste patru ani:-
Numarul maxim preconizat de participanti la acordul-cadru:3
Justificarea oricarei durate care depaseste patru ani:-
Achizitia implica instituirea unui sistem dinamic de achizitii:Nu
IV.1.6) Informatii despre licitatia electronica:
Se va organiza o licitatie electronica:Nu
IV.2) Informatii administrative
IV.2.2) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala:17.03.2022 15:00
IV.2.4) Limbile in care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare:
Romana
IV.2.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta:
Oferta trebuie sa fie valabila pana la:17.07.2022
IV.2.7) Conditii de deschidere a ofertelor:
Data de deschidere a ofertelor:17.03.2022 15:00
Locul de deschidere a ofertelor:In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:-
Locul de deschidere a ofertelor:In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:-
VI.1) Informatii privind periodicitatea
Aceasta achizitie este periodica:Nu
VI.2) Informatii privind fluxurile de lucru electronice
Se va utiliza sistemul de comenzi electronice:Nu
Se va accepta facturarea electronica:Nu
Se vor utiliza platile electronice:Nu
Se va accepta facturarea electronica:Nu
Se vor utiliza platile electronice:Nu
VI.3) Informatii suplimentare
”Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”.
DUAE va fi configurat de către autoritatea/entitatea contractantă direct în SEAP la definirea documentației de atribuire. Operatorii economici care participă la procedură vor completa direct în SEAP, în secțiunea dedicată a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de autoritatea/entitatea contractantă. Detalii cu privire la întocmirea DUAE se vor regăsi, după autentificarea în sistem, în secțiunea „Informații DUAE” - Ghid de completare DUAE. Clasamentul se va stabili în ordinea descrescătoare a prețului ofertat, iar stabilirea câștigătorului se va face în funcție de prețul ofertat (cel mai mic preț câștigă). În cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu prețuri egale, autoritatea contractantă va solicita acestora o nouă propunere financiară prin intermediul SICAP. Clasamentul final se va stabili în urma prețurilor obținute prin reofertare, fără afectarea clasamentului ofertanților aflați pe locurile superioare.
Notă: funcție de situația concretă, autoritatea/entitatea contractantă va aplica corespunzător prevederile art. 138 din Anexa la H.G. nr. 395/2016.
VI.4) Proceduri de contestare
VI.4.1) Organismul de solutionare a contestatiilor:
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa:Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Cod fiscal:- Cod postal:030084 Cod NUTS:RO321 Bucuresti Localitate:Bucuresti Tara:Romania E-mail:[email protected] Telefon:+40 213104641 Fax:+40 213104642 / +40 218900745 Adresa Internet (URL):http://www.cnsc.ro Adresa profilului cumparatorului:www.e-licitatie.ro
Adresa:Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Cod fiscal:- Cod postal:030084 Cod NUTS:RO321 Bucuresti Localitate:Bucuresti Tara:Romania E-mail:[email protected] Telefon:+40 213104641 Fax:+40 213104642 / +40 218900745 Adresa Internet (URL):http://www.cnsc.ro Adresa profilului cumparatorului:www.e-licitatie.ro
VI.4.2) Organismul competent pentru procedurile de mediere:
-
VI.4.3) Procedura de contestare:
Precizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare:Eventualele contestații se pot depune la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor/instanța competentă și vor fi soluționate potrivit Legii nr. 101/2016 cu modificările și completările ulterioare. Termenele de contestare sunt cele prevazute la art. 8 din Legea nr 101/2016.
VI.4.4) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind procedura de contestare:
-
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2022 08:36
Documente de atribuire
Documente DUAE
select
select
select
- Data transmitere
Data transmitere
Denumire document
Validare ex-ante
-
PAGINA
- 1 of 0
Se afiseaza
select
rezultate pe pagina dintr-un total de:
0