Zborul cu pasagerii care înregistrează cele mai mari probleme de comportament conform șefului Ryanair. „E cea mai proastă destinație”
Pe durata anumitor zboruri, pasagerii pot prezenta probleme de comportament. În unele situații, conflictele pot fi urmate și de anumite incidente. Acest lucru a fost observat și de conducerea Ryanair, care a nominalizat și punctul turistic către care zborurile care devin foarte des problematice.
Zborul către Ibiza și-a primit titlul de ”cea mai rea destinație” când vine vorba de comportamentul indisciplinat al pasagerilor, lansând noi apeluri pentru măsuri mai stricte de abordare a problemei, potrivit Express.co.uk.
O’Leary a subliniat că zborurile spre și dinspre destinațiile de plajă populare, în special Ibiza, au înregistrat o creștere semnificativă a comportamentului agresiv alimentat de consumul de substanțe.
„Ibiza este de departe cea mai proastă destinație”, a spus acesta, subliniind gravitatea problemei pe amintitele rute.
Compania aeriană a raportat o „creștere semnificativă” a incidentelor perturbatoare asociate cu consumul de alcool și droguri, acestea devenind principalele îngrijorări ale însoțitorilor de zbor.
Directorul Ryanair cere implementarea unei noi reguli pentru a ajuta la rezolvarea acestei probleme. Nu doar zborul către Ibiza înregistrează probleme ci și alte curse din insulele grecești către diferite aeroporturi regionale din Regatul Unit, inclusiv Liverpool, Glasgow, Manchester și Edinburgh.
Citește și: De ce angajații de la Ryanair nu îi lasă pe turiști să mai ia apă în avion: „Își umplu sticlele cu vodcă”
Ryanair a luat măsuri
În încercarea de a reduce numărul de astfel de incidente, compania aeriană Ryanair a luat o serie de măsuri. Printre acestea se numără și percheziționarea bagajelor pentru a împiedica pasagerii să aducă alcool la bord. De asemenea, acesta a solicitat recent ca aeroporturile să impună o limită de două băuturi pentru a stopa violența pasagerilor în timpul zborurilor.
Cu toate acestea, provocarea persistă pe unele rute, inclusiv cele spre și dinspre Irlanda și Germania.
Sinead Quinn, director în cadrul Ryanair, a adăugat că cei care generează astfel de incidente sfidează adesea stereotipurile, fiind „oamenii la care te aștepți cel mai puțin”.
Citește și: Război ”low-cost”: Ryanair critică dur noul abonament de la Wizz Air