Zuckerberg i-a luat fața lui Jeff Bezos în topul miliardarilor planetei! La ce avere a ajuns patronul Meta Platforms
Mark Zuckerberg, cofondatorul Facebook și directorul general al Meta Platforms, l-a depăsit pe Jeff Bezos (fondatorul Amazon), devenind a doua cea mai bogată persoană din lume, relatează CNBC, citat de news.ro.
Zuckerberg i-a luat fața lui Jeff Bezos în topul miliardarilor planetei. Averea netă a lui Mark Zuckerberg a ajuns la 206,2 miliarde de dolari, potrivit indicelui Bloomberg al miliardarilor, depăşind averea netă de 205,1 miliarde de dolari a fostului CEO şi preşedinte al Amazon, Jeff Bezos. Cofondatorul Facebook este acum în urma şefului Tesla, Elon Musk, cu aproximativ 50 de miliarde de dolari, a arătat indicele.
Cu participaţia sa de 13% la Meta, averea netă a lui Zuckerberg a crescut cu 78 de miliarde de dolari de la începutul anului, ceea ce este mai mult decât pentru orice membru al celor mai bogaţi 500 de oameni ai planetei pe care îi urmăreşte Indexul Bloomberg. Acţiunile Meta au închis, joi, la un nivel record, la 582,77 dolari, reprezentând un salt de aproximativ 68% faţă de începutul lunii ianuarie, când acţiunile sale se tranzacţionau la 346,29 dolari. Vineri, acţiunile Meta erau în continuare în creştere, cu 0,81%, la 587,51 dolari pe unitate.
Topul miliardarilor planetei. Wall Street a aclamat continuu Meta, pe tot parcursul anului 2024
Ascensiunea lui Zuckerberg pe locul al doilea în indicele Bloomberg subliniază modul în care averea sa personală a crescut alături de entuziasmul investitorilor faţă de profiturile în creştere ale gigantului social media în acest an. Wall Street a aclamat continuu Meta, pe tot parcursul anului 2024, deoarece compania a raportat în mod constant câştiguri trimestriale care au depăşit estimările analiştilor. În luna iulie, Meta a declarat că vânzările sale din trimestrul al doilea au crescut cu 22%, până la 39,07 miliarde de dolari, marcând al patrulea trimestru consecutiv de creştere a veniturilor cu până la 20%.
Meta a indicat că investiţiile sale mari în inteligenţa artificială au contribuit la îmbunătăţirea performanţei platformei sale de publicitate online.